تاریخ شروع تولید فیلم جدید ریدیک اعلام شد

پس از سال ها انتظار، فیلم جدید Riddick با عنوان Riddick: Furya به زودی فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد.

پس از نزدیک به یک دهه انتظار، به زودی شاهد ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه خواهیم بود ریدیک به ما می گویند Riddick: Furia. ساخت این فیلم اوایل سال 2023 قطعی شد و حالا مطلع شدیم که فیلمبرداری این فیلم از 5 شهریور (26 مرداد) آغاز می شود. دیوید توئینویسنده و کارگردان Pitch Black، The Chronicles of Riddick and Riddick برای کارگردانی دنباله آن بازگشته است.

سری Riddick با فیلم Pitch Black در سال 2000 آغاز شد و پس از آن در سال 2004 دنباله ای با عنوان The Chronicles of Riddick منتشر شد. Pitch Black با بودجه 23 میلیون دلاری تولید شد و توانست بیش از 53 میلیون دلار در گیشه بفروشد، در حالی که The Chronicles of Riddick با هزینه 105 میلیون دلاری تولید شد و نتوانست بیش از 115 نسخه بفروشد. میلیون دلار و در نهایت در گیشه شکست خورد.

به دلیل اجرای ضعیف The Chronicles of Riddick، این تصور وجود داشت که سریال Riddick به پایان راه رسیده است. تا زمان ون دیزلبازیگر اصلی و تهیه کننده اش بی سر و صدا حقوق این مجموعه را خریداری کردند. سپس در سال 2013 دنباله ای برای سریال به نام Riddick تولید شد و به خوبی از پس آن برآمد.

وین دیزل و دیوید توی در سال 2014 اعلام کردند که در حال کار بر روی دنباله ای برای این فیلم هستند. در Riddick: Furia، Riddick سرانجام به زادگاهش باز می گردد، مکانی که به سختی به یاد می آورد. در آنجا، Riddick با دیگر Furian ها روبرو می شود که برای بقا در برابر یک هیولای جدید، که برخی از آنها بسیار شبیه Riddick هستند، می جنگند.

بخوانید  مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری می‌گوید فیلم‌های لایو اکشن «هیچ ارزشی» برای HBO Max ندارند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر