مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری می‌گوید فیلم‌های لایو اکشن «هیچ ارزشی» برای HBO Max ندارند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

زاسلاو گفت: “ارزش واقعی درک شده محتوا زمانی افزایش می یابد که انتظارات و هیجان زیادی وجود داشته باشد و شما بخواهید بخشی از چیزی باشید… و آنها می توانند آن را با دیگران تجربه کنند، چه در یک تئاتر شلوغ، که یکشنبه شب است.”

مدیرعامل برادران وارنر دیوید زاسلاو از دیسکاوری یک تغییر استراتژیک از انتشار مستقیم به پخش مستقیم و بازگشت به سینما را نشان داد. در یک تماس سود گزارش شده توسط پاکت نامهZaslav به تجزیه و تحلیل معیارهای جریان HBO Max اشاره کرد که نشان می‌دهد نسخه‌های انحصاری پلتفرم هیچ بازگشت سرمایه‌ای ندارند.

به عنوان مثال، آخرین رقص جادویی مایک – که توسط استیون سودربرگ به عنوان یک فیلم انحصاری HBO Max تهیه شد – دو هفته پیش در حدود 1500 سینما اکران شد و در آخر هفته به بیش از 3000 سالن افزایش یافت. اگرچه تاکنون فروش کمتری نسبت به فیلم های قبلی Magic Mike با 19.4 میلیون دلار داشته است، اما افراد ناشناس به The Wrap گفتند که WBD از عملکرد فیلم راضی است – و در نتیجه فکر می کند. . او در HBO Max از جایگاه بالاتری نسبت به او برخوردار خواهد بود. اولین پخش انحصاری خود را دارند.

Zaslav گفت: “ما توانستیم ببینیم که مردم برای تماشای چه محتوایی وقت می گذارند، چه محتوایی برای ما از نظر کاهش ریزش واقعاً قدرتمند است و سپس محتوای زیادی وجود داشت که مشاهده نمی شد.” بنابراین، ما توانستیم از بسیاری جهات، مدافع تیم صبح دوشنبه، و این چیزی است که ما را به این نتیجه رساند که فیلم‌های لایو اکشن واقعاً هیچ ارزشی برای ما ندارند.»

بخوانید  کند شدن روند تولید و تاخیر در زمان پخش سریال مارول