کند شدن روند تولید و تاخیر در زمان پخش سریال مارول

حال بر اساس این گزارش، به نظر می رسد همین حالا است که فصل دوم سریال Loki و سریال Secret Invasion قطعا در سال 2023 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و بعید است که سریال Echo و Ironheart منتشر شود. در این سال پخش می شود که بخشی از برنامه کنترل محتوا است و زمان آن را در دوره پس از تولید افزایش می دهد. این می تواند سریال های سال 2024 و بعد از آن را تحت تاثیر قرار دهد که می تواند شامل Daredevil: Born Again باشد.

یک منبع می گوید که سطح سختگیری در مارول و شرکت به طور کلی وجود خواهد داشت. اعداد، هزینه ها و نتایج مورد انتظار اکنون بسیار مهم هستند. این تأثیر قرار است فوراً در کارهای آینده دنیای سینمایی مارول اعمال شود و احساس شود، زیرا کوین فایج تابستان امسال تأیید کرد که در سال 2023، سریال تهاجم مخفی، فصل دوم سریال Loki، فصل دوم انیمیشن What If، سریال‌های Ironheart، سریال Echo و سریال Agatha: Coven of Chaos از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

گفته می شود سرعت تولید و توزیع سریال های آینده مارول و جنگ ستارگان در برنامه جدید دیزنی کاهش یافته است.

مقاله مرتبط:

بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول با تعداد بالای سریال ها در فاز 4 مشکل داشتند و اخیراً رئیس استودیو مارول، کوین فایج، در مصاحبه اخیر با EW موافقت کرد و قول داد که سری های آینده MCU کندتر خواهند بود. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تولید و عرضه محتوای والت دیزنی در آینده وجود دارد. هالیوود ریپورتر می گوید دیزنی در نظر دارد تولید و محتوای سریال های محبوب خود را کاهش دهد تا از محتوایی که ارائه می دهد ارزش و کیفیت بهتری کسب کند.

بخوانید  انتشار تریلر جدید بازی Blue Protocol

مهمتر از آن، تولید و پخش سریال بالقوه Nova اکنون بیشتر طول می کشد تا در دیزنی پلاس پخش شود. در مورد سریال جنگ ستارگان نیز قرار است شاهد سناریوی مشابهی باشیم، اما این تغییر زمان بندی قرار نیست به سرعت سریال مارول اتفاق بیفتد و طبق برنامه فصل سوم سریال Mandalorian، ستاره سریال‌های Disney Plus 2023 Wars: Ahsoka و Skeleton Crew پخش می‌شود و بر تولید سریال The Acolyte و فصل دوم سریال Andor که برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند تأثیری نخواهد گذاشت.

دین جارین به همراه دیگر ماندالوریایی ها در فصل سوم سریال The Mandalorian

والت دیزنی همچنین قصد دارد پنجره اکران فیلم های انیمیشن خود را گسترش دهد، که از Elemental و Wish در سال 2023 شروع می شود تا تأثیر بیشتری بر بازگشت خانواده ها به سینما برای تماشای فیلم های انیمیشن داشته باشد. گفته می شود این تغییرات تنها بخشی از برنامه بازنگری محتوای دیزنی است که از زمان بازگشت باب ایگر به ریاست این شرکت آغاز شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر