زک گالیفیناکیس به صورت زنده از دیزنی به لیلو و استیچ می پیوندد


زک گالیفیناکیس به لیلو و استیچ پیوست تا نقش یک شخصیت نامشخص را بازی کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، زک گالیفیناکیس که با بازی در سریال کمدی Between Two Ferns و بازی در فیلم های خماری و فیلم Birdman شناخته می شود، به جمع بازیگران لیلو و استیچ دیزنی اضافه شد. دین فلچر کمپ، کارگردان فیلم Marcel the Shell with Shoes On، در حال حاضر پس از جدایی جان ام. چو، این پروژه را کارگردانی می کند.

داستان انیمیشن لیلو و استیچ داستان دوستی دختری تنها به نام لیلو و دوست بیگانه آبی اش استیچ را روایت می کند. به گفته منابع هالیوود ریپورتر، جستجوی دیزنی برای یافتن بازیگر مناسب برای ایفای نقش لیلو و خواهر بزرگترش ادامه دارد. البته همانطور که انتظار می رفت، استیچ دیگر شخصیت های داستان را به دو صورت CGI و کامپیوتری همراهی می کند.

کریس کیکانیوکالانی برایت، نویسنده هاوایی، فیلمنامه این پروژه را می نویسد که مضامین بسیاری از تاریخ فرهنگ قبیله هاوایی را در خود جای داده است. دن لین و جاناتان اریک از شرکت تولیدی رایدبک از دیگر تهیه کنندگان این فیلم هستند. البته ظاهراً کریس سندرز و دین دبلوی، سازندگان اصلی مجموعه Lilo & Stitch در روند ساخت این پروژه دخالتی ندارند.

این اولین پروژه سینمایی گالیفیناکیس پس از A Wrinkle in Time در سال 2018 است. انیمیشن لینک گمشده، انیمیشن Ron’s Gone Wrong، انیمیشن The Bob’s Burgers Movie و انیمیشن سینمایی The Lego Batman در سال 2017.

سریال The Beanie Bubble با الیزابت بنکس که در سرویس Apple TV Plus منتشر می شود و فیلم درام Winner به کارگردانی سوزانا فوگل از دیگر پروژه های گالیفیناکیس هستند که در حال حاضر در حال تولید هستند.

بخوانید  اولین نگاه خود را به بازی Stranger Things با تصاویر کاملاً جدید ببینید

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.