انتشار تریلر جدید بازی Blue Protocol

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Blue Protocol در دسترس کاربران قرار گرفت که در آن با حال و هوای کلی بازی بیشتر آشنا می شویم.

دانلود از آپارات

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، Bandai Namco به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است پروتکل آبی منتشر شد ویدیوی جدید این اثر اکشن نقش آفرینی با عنوان Welcome to Regnas پخش شده است و در آن با فضای کلی کاری، داستان و دنیای این بازی آشنا می شویم که در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

در این ویدئو تقریبا 3 دقیقه ای قسمت کوتاهی از گیم پلی Blue Protocol را می بینیم. این بازی با حالت دوربین سوم شخص به عنوان یک اثر هک اند اسلش و RPG با تاکید بر چند نفره آنلاین شناخته می شود. با این حال، بسیاری از ماموریت های ساخته شده جدید Bandai Namco را می توان به صورت جداگانه انجام داد. بازی پروتکل آبی بازیکنان را با چالش‌های متنوع و سطح بالایی مواجه می‌کند و وقوع این امر کاربران را مجبور می‌کند برای تکمیل آنها به تیمی نیاز داشته باشند.

این کار پنج کلاس متفاوت و منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می دهد. هر یک از این کلاس های نام برده، سلاح ها و توانایی های متفاوت و خاصی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. از طرفی در تریلر منتشر شده کمی بیشتر با قسمت سفارشی سازی بازی Blue Protocol آشنا می شویم. کاربران قادر خواهند بود زره، لباس، تجهیزات و سایر اشیاء را مطابق با سلیقه و تمایل خود شخصی سازی کنند. بازی Blue Protocol رایگان و در تاریخی نامعلوم در سال 2023 برای کنسول های Xbox Series X | این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

بخوانید  بهترین بازی های خانوادگی 2022 از نظر متاکریتیک

نظرت چیه عزیزم؟ آیا از اجرای این کتاب راضی هستید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.