معامله Xbox Game Pass Ultimate بیش از 50 دلار برای اشتراک 12 ماهه شما صرفه جویی می کند

Xbox Game Pass Ultimate یکی از بهترین معاملات بازی است که دسترسی به صدها عنوان را با یک قیمت ماهانه کم ارائه می دهد. در حال حاضر جذاب‌تر از حد معمول است، زیرا قیمت اشتراک سه ماهه به تنها 37 دلار کاهش یافته است و به شما این فرصت را می‌دهد که سرویس را آزمایش کنید یا اشتراک خود را با هزینه کمتر تمدید کنید. محدودیت خرید وجود دارد، اما 24 کد برای هر مشتری است، بنابراین اگر قصد اضافه کردن بیش از شش سال به اشتراک خود را نداشته باشید، طلایی هستید.

برخلاف برخی از تبلیغات Game Pass Ultimate، این پیشنهاد برای آن در دسترس است اعضای جدید و موجود. این توسط Woot، یک برند آمازون ارائه شده است و کد دیجیتال شما برای شما ایمیل خواهد شد. می‌توانید کدهای پیش‌پرداخت Game Pass Ultimate را روی هم قرار دهید، بنابراین می‌توانید بیش از یک کد بخرید و در درازمدت حتی بیشتر پس‌انداز کنید. برای مرجع، اشتراک مستقیم Xbox Game Pass Ultimate از طریق مایکروسافت 204 دلار در سال (17 دلار در ماه) برای شما هزینه دارد، در حالی که پیشنهاد Woot فقط 148 دلار برای شما هزینه دارد (خرید چهار کد)— صرفه جویی 56 دلاری واقعا عالی است.

این قطعاً یکی از بهترین تخفیف‌هایی است که در چند وقت اخیر برای Xbox Game Pass Ultimate دیده‌ایم، زیرا کدهای 3 ماهه معمولاً 50 دلار در اکثر خرده‌فروش‌های بزرگ قیمت دارند (اگرچه آمازون هنوز آنها را 45 دلار می‌فروشد) و کدهای یک ماهه. 17 دلار (15 دلار در آمازون و والمارت) هزینه دارد. Woot کدهای یک ماهه Game Pass Ultimate را با قیمت 13 دلار به فروش می رساند.

بخوانید  15 بازسازی فیلم ترسناک مضحک بد

Xbox Game Pass Ultimate شامل صدها بازی است، از جمله تمام نسخه‌های Xbox شخص اول و کتابخانه بازی EA. علاوه بر کتابخانه Xbox Series X|S و Xbox One، سطح Ultimate به کتابخانه PC Game Pass دسترسی کامل می دهد. Ultimate همچنین تنها سطح اشتراک Xbox است که با Xbox Cloud Gaming ارائه می شود، که به شما امکان می دهد بسیاری از بازی های Game Pass را روی iOS، Android، Steam Deck، PC، MacBook و حتی هدست های VR Meta Quest 2 و 3 استریم کنید.

Game Pass Ultimate اخیراً بازی‌های جالب جدیدی را اضافه کرده است، از جمله بازی جذاب Souls-like Another Crab's Treasure، RPG شیک Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes و چندین بازی EA Sports، از جمله Madden 24، PGA Tour و NHL 24.

اگر برای پیمایش کاتالوگ به کمک نیاز دارید، مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین بازی‌های Xbox Game Pass را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر