آی‌پد پرو جدید به نظر بهترین و باریک‌ترین کنسول بازی اپل است

اپل جدیدترین مدل‌های سری آی‌پد پرو پرچم‌دار خود را معرفی کرده است: تبلت‌های جدید قدرتمندی که سخت‌افزار قدرتمند را با فرمی نازک تر از تیغ ترکیب می‌کنند. واضح ترین ارتقا در اینجا نمایشگر است، زیرا اپل برای آیپد پروهای 2024 خود به صفحه نمایش OLED رفته است که به صورت تبلت های 13 و 11 اینچی در دسترس خواهند بود. صفحه نمایش می تواند به حداکثر روشنایی 1000 نیت در تمام صفحه و 1600 نیت برای محتوای HDR برسد.

آیپد پرو جدید اپل
آیپد پرو جدید اپل

دوربین جلو در حال حاضر در موقعیت افقی قرار گرفته است و برقراری تماس های ویدیویی با این دستگاه را بسیار راحت تر می کند. زیر کاپوت OLED ظرفیت ذخیره سازی پایه 256 گیگابایت است و این تبلت ها از تراشه M4 اپل استفاده می کنند و اپل ادعا می کند که تا 50 درصد سریعتر از تراشه M2 مورد استفاده در iPad Pro نسل قبلی خواهد بود.

اپل بازی‌های AAA بیشتری را به کاربران خود ارائه می‌کند – Resident Evil Village و Death Stranding: Director's Cut برخی از هیپ‌ترین بازی‌های موجود در دستگاه‌های منتخب هستند – اپل ادعا می‌کند که تراشه M4 می‌تواند عملکردی مشابه تراشه M2 ارائه دهد. در حالی که فقط از نیمی از قدرت استفاده می کند (از طریق The Verge).

در ترکیب با صفحه نمایش OLED، این باید آیپد پروهای جدید را برای بازی های موبایلی عالی کند، زیرا آنها همچنین فوق العاده سبک و نازک هستند. مدل 13 اینچی 5.1 میلی متر ضخامت دارد، در حالی که آیپد پرو 11 اینچی کمی ضخامت 5.3 میلی متری دارد. آی‌پد پرو همچنین می‌تواند به عنوان اسب کاری برای گردش‌های خلاقانه عمل کند، زیرا اپل یک قلم اپل جدید را معرفی کرده است که شامل سنسور فشار و ژیروسکوپ است.

بخوانید  امروز با فلای بلیط ارزان قشم بخرید

آی‌پد پروهای جدید با قیمت گزافی عرضه می‌شوند و قیمت‌های آن از 999 دلار برای تبلت 11 اینچی و 1299 دلار برای نسخه 13 اینچی قبل از عرضه در 15 می آغاز می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر