امروز با فلای بلیط ارزان قشم بخرید

قشم به دلیل گرمای هوا از فروردین تا شهریور به جزیره ای کویری تبدیل می شود. برای سفر ارزان بهترین زمان برای خرید بلیط قشم همین مدت است. اگر می توانید گرما و رطوبت را تحمل کنید، می توانید از مکان های بکر جزیره قشم دیدن و عکس بگیرید. به علاوه هزینه اقامت در هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی در فصول گرم سال تا حدودی کاهش می یابد. همچنین اگر برای خرید به قشم رفتید، می توانید اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید و دست پر برگردید.

بهترین فصل سفر به قشم

نمایی از دیدنی های جزیره قشم

معروف ترین مکان های گردشگری نزدیک قشم

گزارش پایان اطلاعیه

Flytoday با در دسترس قرار دادن تمامی خطوط هوایی داخلی برای رزرو بلیط، انواع خدمات گردشگری از جمله خرید بلیط هواپیما، اقامت در هتل و … را به شما ارائه می دهد. با بهترین قیمت ممکن

برای رزرو بلیط و هتل های قشم برای ارزان ترین قیمت، به Fly Today مراجعه کنید. در Fly Today به تمام خطوط هوایی ملی دسترسی خواهید داشت. بنابراین می توانید ارزان ترین قیمت را در تاریخ مورد نظر خود انتخاب و رزرو کنید. همچنین در قسمت رزرو هتل Fly Today می توانید به انواع هتل ها، آپارتمان های خدماتی و اقامتگاه های توریستی دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای خرید بلیط قشم نیمه دوم سال است تا از آب و هوای خوب استفاده کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا در فلای تودی هتل و بلیط قشم را رزرو کنید.

بخوانید  با نزدیک شدن به GTA 6، فروش GTA 5 از 200 میلیون نسخه فراتر رفت

قایق و دریای خلیج فارس

رزرو هتل و بلیط ارزان قشم در فلای امروز

اگر قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید، اکنون وقت آن است که تصمیم بگیرید چگونه به جزیره قشم بروید. راه های مختلفی برای رسیدن به قشم وجود دارد. می توانید با قطار یا اتوبوس به بندرعباس بروید و از آنجا به اسکله بروید و برای رسیدن به قشم بلیط قایق یا اتوبوس دریایی بخرید. قایق های مسافربری قشم وقتی هوا خوب نیست شما را حمل نمی کنند. در این شرایط می توانید به بندرپل رفته و پس از طی مسافتی 20 دقیقه ای با لندینگ کرافت به جزیره قشم بروید.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

اگر می خواهید با ماشین شخصی به قشم بروید، پس از رسیدن به بندرعباس باید به بندر پل بروید و با لندینگ کرافت ماشین خود را به جزیره قشم ببرید. راه دیگر سفر با هواپیما و رزرو بلیط هواپیما است. تقریباً از تمام شهرهای بزرگ ایران به قشم پرواز وجود دارد. اگر نمی توانید پرواز مستقیم رزرو کنید، بلیط بندرعباس را بگیرید و بقیه مسیر را از طریق دریا طی کنید.

معروف ترین مکان های قشم

اگر به قشم سفر کردید پس از دیدن جاهای دیدنی قشم حتما سفری کوتاه به جزایر اطراف داشته باشید. حتی یک سفر یک روزه به جزایر اطراف قشم می تواند برای شما بسیار خاطره انگیز باشد. جزیره همگا در نزدیکی قشم قرار دارد و با بازدید از اسکله کندالو می توانید با قایق به همگا برسید. هامنگ جزیره ای با ساحل نقره ای و بازار محلی جذاب است. در این بازار می توانید صنایع دستی بخرید و غذاهای محلی را امتحان کنید. به علاوه، اگر خوش شانس باشید، ممکن است دلفین های نزدیک را در طول مسیر ببینید. جزیره هرمز با ساحل قرمزش یکی دیگر از مقاصد جذاب گردشگری در سفر به جزیره قشم است. حداقل به یک روز کامل نیاز دارید تا از دیدنی های مهم هرمز دیدن کنید.

بخوانید  انیمه نگاه به عقب با پوستر و تیزر تایید شد تاریخ انتشار اعلام شد

ارزان ترین فصل خرید بلیط هواپیما در قشم

زمستان قشم هوای بهاری دارد. از مهرماه تا نیمه اول فروردین دمای هوای قشم معتدل است. بنابراین بهترین زمان برای خرید بلیط قشم همین الان است. در این مدت رطوبت هوا نیز کاهش می یابد و برای کاوش در جزیره هاوایی ایده آل است. نوروز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به قشم است. آب و هوای این جزیره برای گشت و گذار و ورزش های آبی مناسب است و شهر مملو از مسافران است. رستوران های ساحلی شب ها پذیرای مسافران هستند و موسیقی زنده پخش می کنند. اگر می خواهید قشم شلوغ و شلوغ را ببینید، نوروز بهترین زمان برای سفر به قشم است.

جزیره قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است که به دلیل داشتن سواحل زیبا و بکر و جاذبه های طبیعی و تاریخی باورنکردنی، مقصد گردشگری بسیاری از مردم است. این جزیره جنوبی آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، بنابراین در نیمه اول سال به خصوص در تابستان، گرما می تواند شما را آزار دهد. همچنین؛ اگر در یک روز ابری گرفتار بادهای پاییزی شوید از لذت دریانوردی محروم خواهید شد. در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین زمان خرید را بدانید بلیط قشم رفتن به قشم کی هست یا ارزان است؟ پس با فلای امروز همراه باشید.

راه های رسیدن به جزیره قشم

جزیره شگفت انگیز قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس است و نقاط گردشگری قشم آن را به عجایب هفتگانه ایران تبدیل کرده است. این جزیره پهناور مکان های جذابی دارد که از معروف ترین آنها می توان به دره ستارگان، دره مجسمه ها، غار خوربس، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، جنگل های حرا، جزایر ناز و قلعه پرتغالی ها اشاره کرد. بهترین زمان برای خرید بلیط قشم برای دیدن این جاذبه ها، نیمه دوم سال است که گرما ملایم است و گهگاه ابری شما را از تابش مستقیم آفتاب محافظت می کند. حتی برای رفتن به غار نمکدان هم بهتر است هوای خنک را انتخاب کنید تا بخار شور و هوای خفه کننده داخل غار شما را آزار ندهد.

بخوانید  SF2 Turbo رایگان برای دارندگان Street Fighter 5 در Street Fighter 6