انیمه نگاه به عقب با پوستر و تیزر تایید شد تاریخ انتشار اعلام شد


Manga Look Back قرار است انیمه داشته باشد و این اثر با انتشار تیزر و پوستری و اعلام تاریخ انتشار ارائه شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشنی بر اساس یکی از مانگای تحسین شده تایید و اعلام شد. مانگای نگاه به عقب، یک مانگای تک قسمتی توسط تاتسوکی فوجیموتو، اکنون یک فیلم انیمه خواهد داشت که یک انیمه دوران بلوغ، درام و ترسناک است که توسط استودیو دوریان تولید خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این انیمه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شده است که انیمه Look Back در تاریخ 28 ژوئن 2024 (7 ژوئیه 1403) در ژاپن اکران خواهد شد، اما اطلاعات دیگری مانند کارگردان، نویسنده و صداپیشگان انیمه منتشر نشده است. در زیر می توانید اولین پوستر گذشته نگر انیمه را که بر اساس کاور مانگای این انیمه طراحی شده است مشاهده کنید:

پوستر انیمه به عقب نگاه می کنیم

انیمه نگاه به عقب داستان دو دانش آموز دبیرستانی به نام های فوجینو و کیوموتو را دنبال می کند که هر دو در کشیدن مانگا استعداد دارند و معلمی به آنها پیشنهاد همکاری می دهد. با گذشت زمان این دو خیلی به هم نزدیک می شوند اما زندگی برنامه های متفاوتی برای آنها دارد. بازگشت به مانگا Shuisha پخش شد و در سال 2023 نامزد دریافت جایزه آیزنر شد.

Tatsuki Fujimoto بیشتر به خاطر مانگای Fire Punch و مانگای Chainsaw Man، با انیمیشن Chainsaw Man که توسط استودیو Mapa تهیه و توزیع شده است، شناخته می شود. او قبلا گفته بود که دوست دارد ماپا همه آثارش را به انیمه تبدیل کند. فوجیموتو علاوه بر کار بر روی قسمت دوم مانگای مرد اره‌ای برقی، بر روی یک مانگای تک قسمتی دیگر به نام Goodbye, Eri کار می‌کند.

بخوانید  تریلر رسمی Nina Reveal و Tekken 8
تحریریه مجله بازی یک گیمر