کیانو ریوز فکر می کند بازگشت سرعت 3 با ساندرا بولاک می تواند شگفت انگیز باشد

سی سال پیش، Speed ​​یک فیلم اکشن موفق برای کیانو ریوز و ساندرا بولاک بود. در حالی که ریوز در سال 1997 از Speed ​​2: Cruise Control صرف نظر کرد، در سال 2006 دوباره با بولاک برای The Lake House متحد شد. و طی یک مصاحبه مشترک جدید با بولاک، ریوز تمایل خود را برای همکاری مجدد با او ابراز کرد.

ریوز در حین حضور خود با بولاک در پادکست 50 مایل در ساعت، که داستان خلق Speed ​​را روایت می کند، گفت: «یعنی می دانید، ما (سرعت 3) را از پارک بیرون خواهیم انداخت.

بولاک در پاسخ به سوالی درباره شیمی روی صفحه نمایش خود با ریوز افزود: “هیچ فرمولی وجود ندارد. فقط همینطور است.” “قبل از اینکه بمیریم، قبل از اینکه این سیاره را ترک کنیم، فکر می کنم من و کیانو باید جلوی دوربین کاری انجام دهیم. آیا ما روی ویلچر هستیم یا با واکر؟ شاید. آیا در دیزنی لند روی اسکوترهای کوچک سوار می شویم؟

ریوز گفت: «به نظر می‌رسد که یک آژیر وجود دارد، مثل اینکه کاری انجام نشده است. “من دوست دارم قبل از اینکه چشمانمان بسته شود دوباره با شما کار کنم.”

پس از اینکه ریوز از بازگشت به عنوان جک ترون در قسمت دوم خودداری کرد، بولاک دوباره نقش خود را در نقش آنی پورتر ایفا کرد. در غیاب جک، آنی با الکس شاو، یکی دیگر از افسران LAPD رابطه برقرار کرد. Speed ​​2 همچنین یک کشتی تفریحی لوکس ربوده شده را به جای اتوبوس نشان می دهد. استقبال تماشاگران بسیار ملایم بود و فیلم تنها 164.5 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت، پس از اینکه فیلم اولیه Speed ​​سه سال قبل 350.4 میلیون دلار فروخت. از آن زمان تاکنون هیچ صحبتی درباره دنباله دیگری از Speed ​​نشده است.

بخوانید  افشای نتایج بنچمارک پردازنده‌های i7-13700K و i5-13600K اینتل Raptor Lake

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر