در اینجا تعداد فیلم‌ها و نمایش‌های مارول را در آینده در انتظار سالیانه خواهید دید

در اوج فعالیت مارول در سال 2021، این استودیو چهار فیلم MCU در سینماها و پنج نمایش در دیزنی پلاس داشت. اما در آینده، این اعداد مربوط به گذشته است. از طریق Variety، باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، استراتژی استودیو را طی یک تماس سرمایه گذاری تشریح کرد. وضعیت جدید دو سریال تلویزیونی مارول در سال و بیش از سه فیلم MCU در سال نیست.

به دلیل اعتصابات سال گذشته هالیوود، Deadpool و Wolverine تنها فیلم های مارول هستند که در سال 2024 به نمایش در می آیند. اما چهار فیلم در برنامه سال 2025 وجود دارد، از جمله Captain America: Brave New World، Thunderbolts، The Four Fantastic و Blade. با توجه به آشفتگی های پشت صحنه ای که بلید قبلاً تجربه کرده است، به نظر می رسد ممکن است این اتفاق تا سال 2026 رخ دهد.

ایگر تاکید کرد که کاهش سرعت تولید بخشی از تلاش برای تمرکز مجدد بر کیفیت سریال‌ها و فیلم‌ها است، قبل از اینکه اضافه کند “این به ویژه در مورد مارول صادق است.”

“ما به آرامی صدا را کم می کنیم و احتمالاً به جای چهار سریال در سال به دو سریال تلویزیونی در سال می رویم و تولید فیلم خود را از چهار سریال در سال به دو یا حداکثر سه کاهش می دهیم. و ما سخت کار می کنیم. ایگر ادامه داد که این مسیر چیست.

مشخص نیست که آیا برنامه های جدید برای دو نمایش مارول در دیزنی پلاس شامل مجموعه های انیمیشنی مانند مردان ایکس '97، چه می شد؟، یا مرد عنکبوتی: سال اول و زامبی های مارول هستند که هنوز منتشر نشده اند. از برنامه های لایو اکشن آینده مارول می توان به آگاتا، قلب آهنی و مرد شگفت انگیز اشاره کرد.

بخوانید  آیپد نسل 10 با طراحی جدید، تراشه قدرتمند A14 Bionic و چهار رنگ زیبا رونمایی شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر