کنترلر جدید Xbox “Fire Vapor” معرفی شد، اکنون با قیمت 70 دلار در دسترس است

مایکروسافت یک کنترلر جدید ایکس باکس به نام Fire Vapor Special Edition را معرفی کرد. این بخشی از سری Vapor است و کنترلرهای قبلی شامل Stormcloud، Dream و Nocural بودند. اما این کنترلر بخار جدید حول عنصر آتش طراحی شده است.

مایکروسافت در توضیح کنترلر می گوید: «قدرت آتش را در دستان خود احساس کنید.

Fire Vapor Controller با Xbox One، Xbox Series X|S و PC کار می‌کند و همچنین به شما امکان می‌دهد بازی‌های Xbox را که از طریق بلوتوث روی گوشی خود پخش می‌شوند، کنترل کنید. به‌علاوه، پس‌زمینه‌ای پویا برای ایکس‌باکس شما در انحصار این کنترلر ارائه می‌شود.

مانند سایر کنترلرهای Xbox Special Edition، کنترلر جدید Fire Vapor با قیمت 70 دلار به فروش می رسد. این به طور انحصاری از طریق فروشگاه مایکروسافت فروخته می شود، بنابراین شما آن را در Target یا Walmart نخواهید دید.

Fire Vapor Xbox Controller با قیمت 70 دلار در دسترس نیست
Fire Vapor Xbox Controller با قیمت 70 دلار در دسترس نیست

مایکروسافت در همان روزی که خبرهای دراماتیک و سختی را برای استودیوهای خود اعلام کرد، این دسته جدید ایکس باکس را معرفی کرد. این شرکت چهار استودیو Bethesda از جمله Arkane Austin، سازنده بازی خون‌آشام Redfall را می‌بندد. با توجه به این موضوع، پشتیبانی از Redfall در حال پایان است و Arkane DLC وعده داده شده را تحویل نخواهد داد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گفت و گوی افتتاحیه آلن ویک را به قیمت 1 دلار از استفن کینگ بخرید