میشل یئو در سریال تلویزیونی دنباله دار Blade Runner از Prime Video بازی می کند

میشل یئو از زمان بازی در فیلم برنده اسکار همه چیز همه جا به یکباره، برنامه تلویزیونی بسیار شلوغی با حضور در American Born Chinese، The Brothers Sun، The Witcher: Blood Origin و فیلم آینده Star Trek: Section 31 داشته است. پارامونت +. اما اکنون، Yeoh یک فرنچایز دیگر را به کمربند خود اضافه می کند.

از طریق Variety، Yeoh در سریال اصلی آینده آمازون پرایم ویدیو، Blade Runner 2099، که دنباله ای برای Blade Runner 2049 و Blade Runner اصلی است، نقش اصلی را ایفا می کند. در گزارش ورایتی آمده است که Yeoh نقش اولون را بازی خواهد کرد، یک شبیه‌ساز که به پایان زندگی‌اش نزدیک می‌شود.

Yeoh برای بازی در فیلم Everywhere Everywhere All In Once برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. و او تجربیات زیادی در فیلم دارد، از جمله ایفای نقش در فیلم های Crazy Rich Asians، ببر خیزان، اژدهای پنهان، Memoirs Of A Geisha و غیره.

سیلکا لویزا، تهیه کننده ناظر سابق Halo، به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی در Blade Runner 2099 خدمت خواهد کرد. ریدلی اسکات، کارگردان بلید رانر، همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار دیوید دبلیو. زاکر، کلایتون کروگر، اندرو کوسوو، برودریک جانسون و بن رابرتز حضور دارد.

فیلم Blade Runner 2099 در پراگ فیلمبرداری می شود و انتظار می رود جاناتان ون تولکن کارگردانی دو قسمت اول و همچنین تهیه کنندگی سریال باشد. پرایم ویدیو هنوز تاریخ نمایشی را برای نمایش مشخص نکرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Dragon's Dogma 2: Jadeite Orb - Who Should You Give It To