تریلر جدید Despicable Me 4 مینیون ها را در حال نابودی نشان می دهد

یونیورسال و ایلومینیشن تریلر جدیدی از بازی Despicable Me 4 منتشر کرده‌اند که در آن شاهد ویرانی مینیون‌ها در جهان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر بازی Despicable Me 4 منتشر شد. پس از آن شاهد نابودی این شخصیت ها هستیم و سپس تصاویری از شخصیت های شرور تا بازگشت گرو و خانواده اش را مشاهده می کنیم و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، پوستر انیمیشن جدیدی از Despicable Me 4 نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر جدید انیمیشن Despicable Me 4

استیو کارل در نقش گرو، کریستن ویگ، پیر کوفین، میراندا کازگروو، دانا گیر، مدیسون بولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوی کینگ، استیون کلپر و کلوئی فاینمن از جمله صداپیشگان فیلم Despicable Me 4 هستند. کریس رنواو کارگردان دو قسمت اول سریال من نفرت انگیز و کارگردانی دو قسمت زندگی مخفی حیوانات خانگی علاوه بر کارگردانی قسمت چهارم من نفرت انگیز است. پاتریک دلاژ او مسئول است

مایک وایتاو نویسنده مدرسه راک، یک و تنها ایوان، Pitch Perfect 3، The Emoji Movie و The White Lotus است و فیلمنامه هایی برای انیمیشن نوشته است. Despicable Me 4. مجموعه انیمیشن Despicable Me از سال 2010 آغاز شد و تا به امروز سه قسمت از کارتون من نفرت انگیز و دو قسمت از کارتون Minions بر اساس این مجموعه تولید و منتشر شده است و این پنج کارتون بیش از 4.6 میلیارد دلار فروش داشته اند. در باکس آفیس جهانی.

Despicable Me 4 قرار است در تاریخ 3 جولای اکران شود.

بخوانید  دومین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon ساخته لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر