دومین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon ساخته لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی


اپل تریلر جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر کرد.

اردیبهشت امسال بود اولین تریلر فیلم قاتلان ماه گل به اکران و جدیدترین ساخته شده است اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از تریلرهای فیلم Full Moon Killers منتشر شد. دومین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon در واقع تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار است که اپل امروز منتشر کرد و طی آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع آن هستیم و نوید یک فیلم تاریخی و حماسی را به علاقه مندان به سینما می دهد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم‌هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، مأموریت داشت فیلمنامه فیلم قاتلان ماه کامل را با اسکورسیزی بنویسد.

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

بخوانید  تریلر امتیازات بازی Super Mario موفقیت مهم بازی را نشان می دهد

اکران محدود فیلم Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر (14 اکتبر) آغاز می شود، سپس اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای 20 اکتبر (28 اکتبر) برنامه ریزی شده است و این فیلم ساعت 13:00 به طور نامشخص از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. فیلم Killers of the Flower Moon خارج از رقابت در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.