پروکسیموس سزار بر پادشاهی سیاره میمون ها کلیپ سلطنت می کند

در حالی که سزار اندی سرکیس آخرین بار در سال 2018 در جنگ برای سیاره میمون ها دیده شد، او برای مدت طولانی تری در دنباله آینده، پادشاهی سیاره میمون ها نبود. نزدیک به 300 سال از مرگ سزار می گذرد و میمون ها اکنون گونه غالب روی زمین هستند. با این حال، سزار احتمالاً توسط جانشین خودخوانده خود، پروکسیموس سزار (کوین دوراند) وحشت زده می شود. به خصوص که پروکسیموس در حالی که میمون ها و انسان ها را به بردگی می کشد، معنای آموزه های سزار را تحریف و منحرف می کند.

شاید نگران‌کننده‌ترین جنبه گزیده‌ای که اخیراً از Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده این است که تعداد زیادی از پیروان پروکسیموس روی تک تک کلمات او آویزان می‌شوند، به‌ویژه وقتی او آنها را می‌خواند «میمون‌ها با هم، قوی».

تنها میمونی در این صحنه که تحت تسلط پروکسیموس نیست، نوآ (اوون تیگ)، میمون جوان و قهرمانی است که قهرمان جدید فرنچایز است. مشخص نیست که نوآ یک زندانی است یا به قلعه ساحلی پروکسیموس نفوذ کرده است. در هر صورت، تعداد او از طرفداران پروکسیموس بسیار بیشتر است.

استودیو قرن بیستم همچنین ویدیوی جدیدی منتشر کرد که در آن سرکیس تحسین خود را از کار کارگردان وس بال در Kingdom of the Planet of the Apes ابراز می‌کند و ظاهراً این احساس برای بال متقابل است.

بازی Kingdom of the Planet of the Apes در روز جمعه 10 می اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Dahmer سومین سریال نتفلیکس با رکورد بیش از یک میلیارد ساعت تماشا است