فیلم جدید کارگردان کودا فاش شد

شان هادر کارگردان Coda قرار است فیلمی را بر اساس رمان پرفروش فردا و فردا و فردا کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی کارگردان کودا تنظیم شده است. پارامونت پیکچرز حقوق فیلم پرفروش‌ترین رمان فردا، فردا و فردا گابریل زواین را که قرار است به کارگردانی شان هدر، کارگردان Coda ساخته شود، به دست آورد. مارک بامبک، نویسنده آثاری مانند The Wolverine، Dawn of the Planet of the Apes و War for the Planet of the Apes، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر اساس پیش نویسی از Zoin بر عهده دارد.

شان حیدر

فردا، فردا، فردا یک داستان عاشقانه امروزی درباره دو دوست را دنبال می کند که در کودکی با هم آشنا شدند و در بزرگسالی دوباره گرد هم می آیند تا یک بازی ویدیویی بسازند. این رمان صمیمیت، اشتیاق و دلشکستگی چنین مشارکتی را بررسی می‌کند که تا حدی از صنعت پررونق بازی‌های ویدیویی در دهه‌های 1990 و اوایل دهه 2000 الهام گرفته شده است.

تا به امروز، بیش از 2.8 میلیون نسخه از فردا، فردا، فردا در سراسر جهان فروخته شده است و به 40 زبان مختلف ترجمه شده است. شان هدر نیز کار خود را با کارگردانی فیلم Tallulah در سال 2016 آغاز کرد و توانست برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای فیلم Coda شود. کودا همچنین برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow از جمله بازیگران یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است.

بخوانید  خانواده لمبرت در آخرین تریلر فیلم ترسناک Insidious: The Red Door در خطر هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر