خانواده لمبرت در آخرین تریلر فیلم ترسناک Insidious: The Red Door در خطر هستند.

پاتریک ویلسونبازیگر احضار و تای سیمپکینزبازیگر مرد آهنی 3 برای بازی در نقش جاش و دالتون در Insidious: The Red Door بازمی گردد. پاتریک ویلسون برای اولین تجربه‌اش به‌عنوان کارگردان، فرمان قسمت پنجم این فیلم توطئه‌آمیز را در دست می‌گیرد و اسکات تیمزنویسنده فیلم هالووین می کشد (هالووین می کشد) فیلمنامه آن را بر اساس داستانی از لی ونل و جیسون بلیم او می نویسد

فیلم Insidious: The Red Door بار دیگر خانواده لمبرت را در کانون توجه قرار می دهد. آخرین بار طرفداران این خانواده را در Insidious ملاقات کردند: Chapter 2; جایی که جاش و دالتون تصمیم می گیرند خاطرات را سرکوب کنند تا از فرافکنی اثیری جلوگیری کنند و به قلمرو The Further بازگردند. داستان فیلم جدید یک دهه پس از قسمت قبلی می گذرد، زیرا دالتون به دانشگاه می رود و با توانایی فرافکنی اثیری و بزرگسالی خود کنار می آید.

سونی پیکچرز آخرین تریلر و پوستر جدید فیلم Insidious: The Red Door را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

این اولین باری است که لی ونل فیلمنامه یک قسمت از Insidious را نمی نویسد. جیسون بلوم، لی ونل، جیمز وان و پلی طلایی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم توطئه 5 کار می کنند. مجموعه فیلم های توطئه ای با فیلم Insidious به کارگردانی جیمز وان در سال 2011 آغاز شد که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد و با بودجه 1.5 میلیون دلاری در سراسر جهان 100.1 میلیون دلار فروخت.

پوستر جدید فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز آخرین تریلر و پوستر جدید فیلم Insidious: The Red Door را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر شیاطین سرکوب شده از گذشته را نشان می دهد که به خانواده لمبرت بازگشته و به کابوس آنها تبدیل می شوند. زمان زیادی تا اکران Conspiracy 5 باقی نمانده است و این فیلم ترسناک در تاریخ 16 جولای (7 ژوئیه) به روی پرده سینماها می رود.

بخوانید  Helldivers 2 سه میلیون نسخه فروخت

دانلود فیلم آپارات