اخبار جدیدی از Sonic X Shadow Generations در راه است

گزارش جدید حاکی از آن است که اخبار جدیدی از بازی Sonic وجود دارد

به شرط ریوز کیانوبازیگر مشهور هالیوود صداپیشگی شخصیت Shadow در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را بر عهده خواهد داشت. هیجان زیادی در اطراف سریال Sonic وجود دارد. البته این فیلم تنها محتوای جدید طرفداران سونیک نیست، چرا که سگا قصد دارد تا اواخر سال جاری میلادی، Sonic X Shadow Generations را عرضه کند. سونیک

اگرچه این ریمستر در اوایل سال جاری معرفی شد، سگا هنوز جزئیات زیادی را در مورد آن با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. حالا یک افشاگر معروف به نام میدوری که سابقه افشای اطلاعات پروژه‌های سگا و آتلوس را دارد، در پیامی در توییتر تایید کرده است که سگا به زودی اخبار جدیدی از Sonic X Shadow Generations ارائه خواهد کرد.

مبارزه سایه با هیولای پرنده در سونیک

طبق اعلامیه های اخیر، چندین رویداد جدید از جمله Xbox Games Showcase، Summer Game Fest و رویداد شایعه شده PlayStation در راه است و باید دید سگا در چه رویدادی اخبار جدیدی از بازی های آینده خود منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، Sonic X Shadow Generations پاییز امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و ایکس باکس منتشر خواهد شد. بنابراین منطقی است که در آینده نزدیک شاهد اخبار جدیدی از او باشیم.

سونیک در همین حال، میدوری ادعا کرد که سگا به زودی بازی Sonic Rumble را معرفی خواهد کرد، بازی الهام گرفته از بازی چند نفره رقابتی Fall Guys. گزارش ها همچنین به دنباله ای برای Sonic Frontiers اشاره می کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی دهانشویه Bomidi D3 Pro