جیانکارلو اسپوزیتو در MCU انتخاب شده است

جیانکارلو اسپوزیتو به لطف بازی در نقش گاس فرینگ در بریکینگ بد و بهتر با ساول تماس گرفت، با نقش‌هایی در پریش، پسران و انقلاب به زندگی حرفه‌ای خود احیا کرد. او همچنین به مدت سه فصل در سریال The Mandalorian نقش شرور Moff Gideon را بازی کرد. از آن زمان، اسپوزیتو تمایل خود را برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول، احتمالاً به عنوان پروفسور ایکس در ریبوت مردان ایکس، پنهان نکرده است. اسپوزیتو تایید کرد که او در نهایت برای MCU انتخاب شد، اما نقش او همچنان یک راز باقی مانده است.

از طریق Collider، اسپوزیتو این خبر را روی صحنه در CCXP Mexico اعلام کرد. اسپوزیتو نشان داد که راه پاتریک استوارت یا جیمز مک آووی را به عنوان پروفسور دنبال نخواهد کرد.

اسپوزیتو گفت: «نمی‌توانم به شما قول بدهم که پروفسور X می‌شود، زیرا این چیزی است که من فکر می‌کنم. “من فکر می کنم چیزی در مورد اورجینال بودن وجود دارد. ما نسخه های مختلفی از پروفسور X را دیده ایم. آیا دوست ندارید من در نقش شخصیتی در یک فیلم مارول بازی کنم که اورجینال و جدید و تازه است؟ پس کلمات من را علامت گذاری کنید: زودتر اتفاق می افتد. بیش از آنچه که فکر می کنید.»

با فرض اینکه اسپوزیتو به فیلمی از مارول اشاره می کند که در حال حاضر در حال تولید یا پس از تولید است، تنها تعداد کمی از فیلم ها از جمله Thunderbolts، Captain America: Brave New World و Fantastic Four معرفی شده اند. همچنین ممکن است اسپوزیتو در یکی از برنامه های تلویزیونی مارول مانند Daredevil: Born Again ظاهر شود.

بخوانید  بازیگر بروکلین Nine-Nine در یک کمدی جدید بازی می کند

اگر اسپوزیتو در طول یکی از این پروژه‌ها در صحنه فیلمبرداری دیده شود، می‌تواند غافلگیرکننده باشد. در حال حاضر فقط می توانیم حدس بزنیم که او کدام شخصیت را بازی خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر