بازیگر بروکلین Nine-Nine در یک کمدی جدید بازی می کند

اندی سامبرگ، ستاره بروکلین ناین و نه، ممکن است در کمدی جدیدی به کارگردانی Ready or Not بازی کند.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناندی سامبرگ ممکن است در یک کمدی جدید جلوی دوربین برود. منابع به ددلاین گفتند که مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت، از شهرت رادیو سکوت، قرار است یک کمدی بدون عنوان را با اندی سامبرگ، ستاره بروکلین ناین-نین، به عنوان تهیه کننده اجرایی، از طریق بنر حزبشان در اینجا کارگردانی کنند.

اندرو لانهام، نویسنده Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، Just Mercy، The Kid و The Glass Castle مشغول نگارش فیلمنامه این کمیک است که در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، منابع آن را یک کمدی روباتیک توصیف کرده اند. منابع همچنین می گویند که حداقل چهار پیشنهاد در بازه قیمتی هفت رقمی روی میز تهیه کنندگان است و به زودی استودیوهای بیشتری برای خرید حق فیلم پیشنهاداتی ارائه خواهند کرد.

اندی سمبرگ بیشتر برای بازی در Brooklyn Nine-Nine و در سال های اخیر در آثار دیگری مانند Hot Rod، I Love You، Man، Friends with Benefits، Popstar: Never Stop Never Stopping، Palm Springs، و کارتون ابری با Chance There are Meatballs، Hotel Transylvania، Spider-Man: Through the Spider-Verse، و Saturday Night Live هستند.

در طول سال‌ها، مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت فیلم‌هایی مانند Ready or Not و Scream VI را کارگردانی کرده‌اند و اخیراً Abigail را کارگردانی کرده‌اند که یک فیلم هیولایی ترسناک-کمدی است که جمعه اکران شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یوتیوب تماشای ویدئو با وضوح 4K را برای کاربران عادی غیرممکن کرد