تاریخ انتشار Kingdom Hearts 4 فاش شد

یک افشاگر محبوب ادعا کرده است که بازی اکشن نقش آفرینی Square Enix Kingdom Hearts 4 در سال 2025 منتشر خواهد شد.

Kingdom Hearts 4 زمانی که در سال 2022 معرفی شد هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشت. با توجه به اینکه Square Enix در دو سال گذشته جزئیات زیادی از این RPG منتشر نکرده است، سؤالاتی در ذهن طرفداران ایجاد شده است که تریلر بعدی چه زمانی خواهد بود. آزاد خواهد شد. با این حال، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که Kingdom Hearts 4 ظاهرا زودتر از زمان انتظار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

پسندیدن دنیل ریکمن در صفحه Patreon خود، بازیکنان باید انتظار Kingdom Hearts 4 را در زمان نامشخصی در سال 2025 داشته باشند. استریمر معروف جزئیات بیشتری در این مورد با طرفداران به اشتراک نگذاشت. اسکوئر انیکس هنوز اطلاعات زیادی در مورد Kingdom Hearts 4 منتشر نکرده است و نمی دانیم این بازی مورد انتظار در نهایت چه زمانی به دست بازیکنان می رسد و کاربران می توانند روی چه پلتفرم هایی آن را تجربه کنند.

Kingdom Hearts 4 در دنیای Quadratom اتفاق می‌افتد و ویژگی رزمی محبوب Reaction Commands را به شما باز می‌گرداند. این نسخه با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد که باعث افزایش کیفیت تصویر و بهبود گرافیک خواهد شد. استودیوی اسکوئر انیکس اوزاکا، توسعه دهنده Kingdom Hearts 3، مسئولیت توسعه Kingdom Hearts 4 را بر عهده دارد. یاسوشی یاسو او مسئول پروژه است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پیش درآمد Game Of Thrones A Knight Of The Seven Kingdoms: The Hedge Knight به شبکه HBO می آید