پیش درآمد Game Of Thrones A Knight Of The Seven Kingdoms: The Hedge Knight به شبکه HBO می آید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

HBO سفارش ساخت مجموعه تلویزیونی پیش درآمد جدید Game of Thrones را داده است. WB Discovery در رویداد “Max” خود اعلام کرد نمایش جدیدی با عنوان A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight بر اساس مجموعه کتاب های Dunk و Egg جورج آر آر مارتین به طور رسمی در راه است.

مارتین نویسنده و تهیه کننده اجرایی شوالیه هفت پادشاهی است. این یکی از چندین نمایش بازی تاج و تخت است که HBO در حال توسعه است. House of the Dragon برای فصل دوم بازمی‌گردد، سریال جان اسنو در حال ساخت است و سریال پیش‌درآمد دیگری با تمرکز بر ظهور Aegon I Targaryen در دست ساخت است.

این مجموعه مجموعه کتاب‌های مارتین را اقتباس می‌کند که به دنبال سر دانکن قد بلند (دانک) و اگون پنجم تارگرین (تخم مرغ) جوان است. داستان این کتاب ها 90 سال قبل از رویدادهای «آواز یخ و آتش» است.

در اعلامیه سریال آمده است: “یک قرن قبل از رویدادهای Game of Thrones، دو قهرمان بعید در وستروس سرگردان شده اند… یک شوالیه جوان ساده لوح اما شجاع، سر دانکن کبیر، و سرباز کوچکش، Egg.”از طریق Variety). “در زمانی که نسل تارگرین هنوز تخت آهنین را در اختیار دارد و خاطره آخرین اژدها هنوز از حافظه زنده بیرون نیامده است، سرنوشت های بزرگ، دشمنان قدرتمند و سوء استفاده های خطرناک در انتظار همه این دوستان بعید و غیرقابل مقایسه است.”

بخوانید  بازی Last Sentinel اثر جدید سازندگان سابق GTA معرفی شد

HBO Max نام خود را از 23 می به سادگی به “Max” تغییر می دهد. این شامل محتوای HBO و Discovery+ خواهد بود. نسخه بدون آگهی 16 دلار در ماه هزینه دارد که با قیمت فعلی HBO Max مطابقت دارد. یک نسخه مبتنی بر آگهی با قیمت 10 دلار در ماه در دسترس خواهد بود.

در حالی که فصل دوم House of the Dragon و A Knight of the Seven Kingdoms قطعا در راهند، نمایش های دیگر ممکن است هرگز اجرا نشوند، همانطور که اغلب در هالیوود اتفاق می افتد.