آماده سازی سونی برای ورود قدرتمند به بازار بازی های ابری

با توجه به موقعیت های خالی جدید، سونی می تواند خود را برای ورود قدرتمند به بازار بازی های ابری آماده کند.

این شرکت ژاپنی مدتی است که روی فناوری ابری کار می کند. در اوایل سال 2022، یک پتنت بازی ابری توسط سونی فاش شد و استودیو Haven نیز به دنبال ایجاد یک سیستم توسعه بازی مبتنی بر ابر است. همچنین گفته می شود که کنسول دستی جدید سونی با کد Q Lite بر اساس ویژگی Remote Play ساخته می شود. اما احتمالاً انتشار این عناصر مرتبط با بازی ابری مدتی طول خواهد کشید.

طبق یک آگهی استخدام، سونی از گروه فناوری آینده (FTG) استخدام می کند. 22 نفر برای “تولید و ارائه یک چشم انداز استراتژیک برای پخش بازی های ابری در پلی استیشن” وجود دارند. هدف اصلی FTG «رهبری انقلاب بازی های ابری» و ارائه «بازی با کیفیت کنسول به هر دستگاهی» است. علاوه بر این، این آگهی شغلی نشان می‌دهد که سونی دیگر با مایکروسافت برای ساخت فناوری ابری خود کار نمی‌کند و در عوض تصمیم گرفته است یک زیرساخت ابری ترکیبی با خدمات وب آمازون بسازد.

پس از مرگ Google Stadia، سونی ممکن است خود را برای ورود قدرتمند به بازار بازی های ابری آماده کند. این شرکت در حال حاضر بیش از بیست موقعیت مرتبط با بازی های ابری را در پلی استیشن استخدام می کند. زیرا سونی قصد دارد بازی های کنسول خود را بر روی هر دستگاهی عرضه کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Redfall با Denuvo روی رایانه شخصی راه اندازی خواهد شد