ضد حمله؛ از بررسی تاریخچه مجموعه تا جزئیات Counter Strike 2

در این ویدیو نگاهی به سری Counter Strike می اندازیم تا تاریخچه آن را مرور کنیم و در مورد ویژگی های اخیرا اعلام شده Counter Strike 2 صحبت کنیم.

سری Counter Strike بدون شک یکی از بزرگترین و مهم ترین بازی ها در سبک رقابتی تیراندازی اول شخص است. مجموعه ای که در سال 1999 به عنوان یک ماد برای بازی Half Life شروع به کار کرد و به دنبال محبوبیت این ماد، شرکت Velo حقوق مالکیت بازی را خریداری کرد، سپس نسخه های مختلفی از آن وجود داشت، از Condition Zero با حالت عجیب و غریب آن. توسعه منبع و Global Offensive راه اندازی شد. به تازگی Velo بازی Counter Strike 2 را به عنوان نسخه جدید این سری که تابستان امسال منتشر خواهد شد به صورت رسمی به عنوان نسخه کاملا رایگان معرفی کرد.

با توجه به محبوبیت کانتر و اهمیت ارائه نسخه جدید آن، در این ویدئو به همراه نادر امرایی، نگاهی اجمالی به تاریخچه مجموعه کانتر و تاریخچه جالب نسخه های مختلف آن داشتیم، در مورد عوارض جانبی جالبی که دارد صحبت کردیم. در طول سال ها اتفاق افتاد و در نهایت صحبتی در مورد ویژگی های Counter Strike 2 داشتیم. پس با ما همراه باشید تا یک یادگاری از Counter Strike 2 داشته باشیم:

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Payday 3 Review - Turning Up The Heat