سری ریبوت هری پاتر برای HBO تایید شد، جی کی رولینگ در هیئت مدیره

WB Discovery در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که دیوید هیمن کهنه کار فیلم هری پاتر در حال مذاکره برای تبدیل شدن به یک تهیه کننده اجرایی است. هنوز روزهای اولیه برای سری جدید هری پاتر است و هنوز خبری از بازیگران، تاریخ انتشار و یا جزئیات دیگری در مورد آن وجود ندارد.

دیوید زاسلاو، مدیر عامل WB Discovery، با اشتیاق در مورد تمرکز بر فرنچایزهای چادری صحبت کرده است و هری پاتر مطمئناً یکی از آنها خواهد بود. WB Discovery همچنین قصد دارد فیلم های بیشتری از ارباب حلقه ها را منتشر کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازی ویدیویی میراث هاگوارتز به یک موفقیت تجاری عظیم تبدیل شد. مدیریت گفت: موفقیت میراث هاگوارتز جذابیت مداوم مجموعه هری پاتر را نشان می دهد.

WB Discovery همچنین در جریان رویداد Max خود از یک سریال تلویزیونی جدید Game of Thrones خبر داد.

WB Discovery گفت: “هر فصل برای کتاب های اصلی معتبر خواهد بود و هری پاتر و آن ماجراهای باورنکردنی را برای مخاطبان جدید در سراسر جهان به ارمغان می آورد.” قبلاً گزارش شده بود که هفت فصل وجود خواهد داشت که هر فصل یکی از کتاب‌ها را اقتباس می‌کند.

شایعه سریال تلویزیونی هری پاتر تایید شد. به عنوان بخشی از رویداد WB Discovery که در آن سرویس جدید استریم مکس معرفی شد، این شرکت به طور رسمی برنامه‌های خود را برای ساخت این نمایش اعلام کرد که مطمئناً به دلیل مشارکت نویسنده جی‌کی رولینگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، بحث‌برانگیز خواهد بود.

بخوانید  پخش تریلر انتشار بازی The Callisto Protocol

سریال بدون عنوان «اقتباسی وفادارانه» از کتاب ها توصیف شده است. WB Discovery گفت که در حال برنامه‌ریزی یک سریال «دهه ساله» است که «یک بازیگر جدید برای رهبری نسل جدیدی از طرفداران» حضور داشته باشد.

زاسلاو «چندین بار» با رولینگ ملاقات کرده و از نویسنده حمایت کرده است، نویسنده ای که همچنان با انتقاد و جنجال بر سر اظهارنظر درباره موضوعات تراجنسیتی مواجه است.

رولینگ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که WB Discovery “متعهد به حفظ یکپارچگی” کتاب ها است. او گفت که مشتاقانه منتظر فرصتی برای مجموعه تلویزیونی است تا “درجه عمق و جزئیات” را تنها با یک مجموعه تلویزیونی طولانی ارائه دهد.

مجموعه اصلی هری پاتر در سال 2011 با هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت 2 به پایان رسید. مجموعه فیلم های اسپین آف جانوران خارق العاده هری پاتر در سال 2016 عرضه شد، اما قسمت آخر متوقف شد و آینده این مجموعه نامشخص است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر