پخش تریلر انتشار بازی The Callisto Protocol

داستان بازی The Callisto Protocol بر روی یکی از قمرهای مرده سیاره مشتری می گذرد. جایی که جیکوب لی، شخصیت اصلی داستان، پس از سقوط ناگهانی اسیر می شود و به زندانی با حداکثر امنیت منتقل می شود. زمانی که شرایط برای جیکوب بسیار سخت به نظر می رسد، ظهور یک ویروس خطرناک باعث می شود که زامبی های جهش یافته وحشتناک به زندان حمله کنند تا آن را به طور کامل نابود کنند. تعداد کمی از انسان ها پس از این حمله زنده ماندند.

بازی Callisto Protocol قرار است در تاریخ 2 دسامبر سال جاری برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه نسل نهم این بازی دارای حالت پرفورمنس با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

حالا جیکوب در تلاش برای زنده ماندن باید با این موجودات جهش یافته مبارزه کند و بازماندگان را پیدا کند. علاوه بر این، با پیشروی در داستان، می توانید در مورد اسرار یک مستعمره متروکه باستانی که در گذشته در این ماه بوده است، اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان یک زیرژانر بازی ترسناک و بقا، گیم پلی Callisto Protocol تاکید زیادی بر اکشن های خشونت آمیز دارد و حس ترس را در فضایی تاریک القا می کند، بنابراین طرفداران این سبک از این تجربه هیجان زده خواهند شد.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 Review Roundup

به گفته سازنده، بازیکنان برای تکمیل داستان The Callisto Protocol به 12-14 ساعت زمان نیاز دارند. البته Striking Distance مسیرهای بتا را برای پیشرفت در طول داستان تعیین کرده است که احتمالاً ارزش تکرار بازی را افزایش می دهد. استودیوی سازنده تاکنون یک مجموعه مستند چند قسمتی در پشت صحنه بازی منتشر کرده است که بر ارائه متفاوت تمرکز دارد. رویکردهای بازی مانند وحشت، خشونت، جو و درماندگی.

هیولای دو سر در برابر جیکوب در پروتکل کالیستو

تاکنون، کرافتن و تیم سازنده Striking Distance تصاویر زیادی از گیم‌پلی بازی ترسناک The Callisto Protocol منتشر کرده‌اند تا نگاه‌های زیادی به آخرین ساخته خالق Dead Space داشته باشند. به تازگی و به مناسبت عرضه آتی فیلم The Callisto Protocol، Striking Distance تریلر زیبایی را منتشر کرده است که در آن شاهد صحنه های ترسناک و هیجان انگیزی هستیم.

دانلود ویدیو در آپارات

استودیو Striking Distance صحنه های خشن و ترسناک را در تریلر The Callisto Protocol به نمایش گذاشت.