تریلر فصل سوم سریال Kingstown Mayor; رویارویی جرمی رنر با جنایتکاران

پارامونت تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Mayor of Kingstown منتشر کرده است که تلاش جرمی رنر برای مقابله با جنایتکاران را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که پارامونت پلاس تریلر جدیدی از فصل سوم سریال شهردار کینگستاون را با مردم به اشتراک گذاشته است. این تریلر دارای ماجراهای جدید هیجان انگیز و گیم پلی نقش آفرینی است که توسط مایک مک کلاسکی بازی می شود. جرمی رنر این اراذل و اوباش روسی را نشان می دهد که قصد راه اندازی مغازه در شهر دارند. فصل سوم Kingstown Mayor در 13 ژوئن 1403 (2 ژوئن 2024) پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

در خلاصه داستان کینگ‌تاون شهردار می‌خوانیم: «سریال شهردار کینگ‌تاون ماجراهای خانواده قدرتمند مک‌کلاسکی را دنبال می‌کند که افراد قدرتمندی در کینگ‌تاون، میشیگان هستند، جایی که صنعت زندان تنها کسب‌وکار پر رونق در آن منطقه است ، فساد و نابرابری، آن را دارد این سریال چشم اندازی روشن از تلاش برای بازگرداندن نظم و عدالت در شهری که فاقد هر دو است دارد.

شهردار کینگستون توسط نویسنده نامزد جایزه اسکار، تیلور شریدان، که با پارامونت در سریال درام خانوادگی Yellowstone همکاری داشت، ساخته شد. تیلور هیندلی در نقش کایل مک کلاسکی، هیو دیلون در نقش یان، اما لرد در نقش آیریس، آیدان گیلن در نقش میلو سانتر، درک وبستر در نقش استوی، هامیش آلن هدلی در نقش رابرت و نیشی مونشی در نقش تریسی.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش کاراکترها و گیم پلی بازی New Tales from the Borderlands در تریلرهای تازه