تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به زودی اعلام خواهد شد

Piotr Babineau، مدیر عامل Bloober Team اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به زودی اعلام خواهد شد.

تیم Bloober هنوز تاریخ انتشار Silent Hill 2 Remake را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور این موضوع تغییر خواهد کرد. پیوتر پاپینودر گزارش مالی سالانه این استودیو، مدیرعامل باوبر اعلام کرد که طرفداران نباید برای تاریخ انتشار بازی زیاد منتظر بمانند: “ما در آخرین مراحل توسعه برای بازسازی Silent Hill 2 هستیم. تاریخ انتشار و پلتفرم های هدف بازی. انتظار می رود به زودی فاش شود.”

بازی Silent Hill 2 Remake تاکنون در آمریکای شمالی و کره جنوبی رتبه بندی شده است. با توجه به اینکه رده بندی سنی بازی ها معمولا در مراحل پایانی ساخت و نزدیک به زمان انتشار انجام می شود، بدیهی است که نباید زیاد منتظر عرضه این بازی باشیم. مدتی پیش جف گروه پادکست Bombcast ادعا کرد که سونی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد مرتبط با پلی استیشن در ماه می 2024 است و بازسازی Silent Hill 2 در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

جدیدترین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تمرکز بیش از حد بازی بر روی مبارزات انتقاد کردند. مدیر عامل Bloober Team اعلام کرد که آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی دهد و کونامی مسئولیت بازاریابی بازی را بر عهده دارد. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دست توسعه است و در زمان نامعلومی در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بخوانید  WoW Classic continue de croître et les joueurs ne peuvent pas en avoir assez

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر