بیوگرافی جنسن هوانگ. رهبر سخت‌کوش و چرم‌پوش انویدیا

در سخنرانی اخیر جنسن برای دانشجویان دانشکده بازرگانی استنفورد، او راز موفقیت خود را با سخاوت همیشگی خود در میان می گذارد: “درد و رنج بسیار”. مدیر عامل انویدیا معتقد است که درد شخصیت افراد را شکل می دهد و افرادی که رنج کشیده اند شانس موفقیت بیشتری نسبت به افراد باهوش دارند.

برای همه شما دانشجویان دانشگاه استنفورد درد و رنج زیادی آرزو می کنم.

، جنسن هوانگ

اکثر کارمندان قدیمی انویدیا در حال حاضر بسیار ثروتمند هستند. آنها به کار خود ادامه می دهند زیرا عاشق کار، شرکت، رهبر و مأموریت خود هستند. جنسن مخالف کار از راه دور نیست. به طوری که دفتر مرکزی زیبا و مدرن انویدیا با وسعت 93000 متر مربع در سانتا کلارا پس از اپیدمی کرونا به طور کامل پر نخواهد شد.

هوانگ راز موفقیت خود را «درد و رنج فراوان» می داند.

هوانگ یکی از ثروتمندترین مردان جهان است و روحیه انسان دوستانه دارد. طی سال‌ها، هوانگ و همسرش بخشی از ثروت خود را به امور خیریه و سرمایه‌گذاری‌های بشردوستانه اختصاص داده‌اند. بنیاد جین سون و لوری هوانگ که او و همسرش برای تامین مالی پروژه‌های آموزشی شروع کرده‌اند، تا کنون بیش از 17 میلیون دلار کمک مالی و هدایایی در سال 2019 دریافت کرده است.

هوانگ و هوش مصنوعی

کسب و کار انویدیا بیش از هر زمان دیگری در حال رونق است زیرا رونق هوش مصنوعی صنعت فناوری جهانی را فرا گرفته است. انویدیا اکنون بسیاری از تراشه‌هایی را تولید می‌کند که برای اجرای مدل‌های اولیه ابزارهای هوش مصنوعی ضروری هستند. این شرکت پایه های مهم ترین تحولات تاریخ فناوری را فراهم می کند و به این ترتیب بیش از هر زمان دیگری مشهور و ثروتمند شده است. رشد تاریخی سهام انویدیا نمونه ای عینی از تصمیم گیری درست در شرایط سخت و استفاده از فرصت هاست. آنچه مدیر چرم پوش به آن معروف است.

رهبر NVIDIA بیشتر بر موفقیت تجاری تمرکز می کند تا ترس از هوش مصنوعی. از پتانسیل خود استقبال می کند و از توسعه و مقررات مسئولانه حمایت می کند. هوانگ معتقد است که ترس پیرامون هوش مصنوعی اغلب به دلیل اطلاعات نادرست یا مزایایی است که می توان از ترساندن مردم به دست آورد.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در مورد پردازنده گرافیکی در دست خود صحبت می کند

به گفته هوانگ، هوش مصنوعی آموزش و کار را متحول خواهد کرد و در آینده نیروی کار لزوماً نیازی به توسعه مهارت های برنامه نویسی یا همکاری با توسعه دهندگان نخواهد داشت. در عوض، آنها قادر خواهند بود به طور مستقیم از سیستم های محاسباتی پیشرفته تر استفاده کنند.

برخلاف نظر افراد مشهور فناوری و تفکری که اکنون در جامعه جا افتاده است، هوانگ می گوید که به لطف هوش مصنوعی، کودکان دیگر نیازی به یادگیری برنامه نویسی ندارند و می توانند به جای صرف وقت برای یادگیری، بر یادگیری مهارت های مهم تری مانند زیست شناسی یا کشاورزی تمرکز کنند. کد نویسی او می گوید که یک زبان برنامه نویسی باید مشابه زبان گفتاری استاندارد انسان ها باشد و ماموریت آن ایجاد فناوری های محاسباتی است که نیاز به یادگیری برنامه نویسی را از بین ببرد.

داستان هوانگ از آغاز فروتنانه‌اش تا تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری، هم الهام‌بخش و هم جذاب است. او با اراده، نوآوری و تلاش خستگی ناپذیر موفق شد از مرزهای تکنولوژی عبور کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در دنیای فناوری تقویت کند. هوانگ با رهبری نوآورانه و دستاوردهای چشمگیر خود، نه تنها در دنیای پردازنده های گرافیکی، بلکه در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری عمیق نیز اثری پاک نشدنی از خود بر جای گذاشته است.

بخوانید  Crime Boss: Rockay City با حضور چاک نوریس، دنی ترجو، مایکل روکر و غیره

زندگی جنسن هوانگ نشان می دهد که وقتی استعداد، پشتکار و نوآوری با هم ترکیب شوند، غیرممکن ها ممکن می شود. تأثیری که رهبر تیم سبز بر چشم انداز فناوری داشته است به شکل دادن به آینده و الهام بخشیدن به نسل های آینده ادامه خواهد داد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر