سونی تصمیم عجیب خود در مورد Helldivers 2 را پس گرفت

سونی اعلام کرده است که از تصمیم خود مبنی بر نیاز به اتصال حساب PSN برای تجربه Helldivers 2 روی رایانه شخصی صرفنظر کرده است.

سونی تصمیم خود مبنی بر الزام داشتن یک حساب کاربری شبکه پلی استیشن برای تجربه نسخه رایانه شخصی Helldivers 2 را پس از واکنش شدید بسیاری از بازیکنان، تغییر داده است. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که کاربران رایانه شخصی به زودی باید حساب PSN خود را به حساب Steam خود پیوند دهند تا Hell Divers 2 را تجربه کنند. این تصمیم بسیاری از بازیکنان را ناراحت کرده است. در آخر هفته، بیش از 215000 نقد منفی برای بازی در استیم وجود داشت.

این اتفاق باعث شد فروش Helldivers 2 در 170 منطقه متوقف شود و Steam شروع به بازپرداخت پول به خریداران کرد. یوهان بلستدمدیر عامل Arrowhead اخیراً به طرفداران تأیید کرد که در حال مذاکره با پلی استیشن برای حل این مشکل است. اکنون، همانطور که بسیاری انتظار داشتند (امید بودند)، سونی اعلام کرده است که عقب نشینی کرده و کاربران رایانه های شخصی می توانند بدون ورود به شبکه پلی استیشن Hell Divers 2 را تجربه کنند.

سونی گفت: “هواداران Helldivers، ما نظرات شما را در مورد نیاز به پیوند اکانت پلی استیشن برای تجربه بازی می شنویم. این تصمیم اجرا نخواهد شد. ما به دنبال بهترین چیز برای کاربران رایانه شخصی هستیم و نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. ما مجدداً از شما برای حمایت مداوم شما از Helldivers 2 سپاسگزاریم و شما را در جریان قرار خواهیم داد.” از برنامه های آینده مطلع باشید. هنوز مشخص نیست که Hell Divers 2 چه زمانی دوباره برای خرید در تمام مناطق استیم در دسترس خواهد بود.

بخوانید  بازی Tekken 8 از crossplay پشتیبانی می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر