بازی Tekken 8 از crossplay پشتیبانی می کند

هارادا او همچنین مدعی شد که سعی کرده از قابلیت cross-play در کنسول های نسل هشتم (ایکس باکس وان و پلی استیشن) استفاده کند. از طرفی این فرد دلیل عدم اعلام رسمی این ویژگی توسط Bandai Namco در چند روز گذشته را این بوده که ویژگی مذکور در بین کاربران سبک مبارزه ای رایج شده است. به همین دلیل به نظر او منطقی نبود که سازندگان این موضوع را به عنوان خبر جدید اعلام کنند.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا دموی اخیر این بازی را دیده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اکنون در جدیدترین اخبار دنیای بازی، کاتسوهیرو هارادا اخیرا شرکت Bandai Namco در پاسخ به سوالات طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر اطلاعات جدیدی از این کتاب مورد انتظار منتشر کرده است.

این شخص اعلام کرد که Tekken 8 از Crossplay پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین، بازیکنان از پلتفرم های مختلف می توانند به صورت آنلاین به رقابت بپردازند. همچنین کارگردان این کتاب در سخنانی فاش کرد که آخرین نسخه این مجموعه از از Rollback Netcode استفاده می کند. قابلیت ذکر شده در واقع به عنوان قابلیتی در بازی های مبارزه ای شناخته می شود که تاخیر ناشی از دستورات پینگ و ورودی را کاهش می دهد.

Tekken 8 هم اکنون بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری S و رایانه های شخصی در حال توسعه هستند. ما هنوز تاریخ دقیق عرضه را نمی دانیم.

همانطور که احتمالا شما دوستان عزیز یک گیمر می دانید، کمپانی بازی سازی Bandai Namco طی چند هفته گذشته اطلاعات زیادی در مورد بازی Tekken 8 در اختیار علاقه مندان قرار داده و با انتشار تریلرهای مختلف حضور شخصیت های مختلف در این اثر را تایید کرده است. . . علاوه بر این، علاقه مندان به بازی های سبک مبارزه ای می توانند با تماشای ویدیوها، در مورد سبک مبارزه شخصیت های برجسته بیشتر بدانند.

بخوانید  امکان لغو بازی پلی استیشن 5 توسط Deviation Games
به تازگی کارگردان Tekken 8 کاتسوهیرو هارادا تایید کرده است که آخرین نسخه از سری فایتینگ از کراس پلی پشتیبانی می کند.

کاتسوهیرو هارادا او در ادامه صحبت های خود گفت که بازی Tekken 8 با تعداد کاراکترهای بسیار بیشتر از محصول کپکام (ظاهراً اشاره به بازی Street Fighter 6) منتشر خواهد شد. یعنی بیش از 18 شخصیت در این اثر حضور خواهند داشت.

Tekken Fighters 8