مجموعه کمیک پیش درآمد X-Men '97 در آمازون برای پیش خرید آماده شده است

X-Men '97 به پایان فصل اول خود در Disney+ نزدیک می شود، اما اگر از جهش یافته های شاد مارول سیر نمی شوید، باید سری کتاب های مصور را ببینید که فاصله بین سریال انیمیشن اصلی و این احیای جدید را پر می کند. . پیش‌سفارش نسخه فیزیکی سری کتاب‌های مصور X-Men '97 با قیمت 16 دلار پیش از انتشار در 26 نوامبر در آمازون در دسترس است. اما اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید، راهی برای شروع خواندن از امروز وجود دارد.

دوبله X-Men '97: حروف چشم نواز فوق العاده توسط جو سابینو.

مجموعه کتاب های مصور آنچه را که بقیه بازیگران محبوب دهه 90 مردان ایکس بین قسمت پایانی مجموعه انیمیشن اصلی و شروع مجموعه دیزنی + انجام دادند را شرح می دهد. اصلاح نژاد شیطان، آقای Sinister و Nasty Boyz او نیز حضور دارند، بنابراین می توانید شرط ببندید که فردی دارای چهره ای پر از پرتوهای نوری است که به سختی می تواند توسط یک گیره کوارتز یاقوتی مهار شود.

X-Men '97: Great X-Pectations
X-Men '97: Great X-Pectations

جلد شومیز 112 صفحه ای بر روی کاغذ زیباتر با دوام کلی بهتر برای خواندن های متعدد چاپ می شود، اما می توانید قبل از انتشار Great X-Pectations در نوامبر، تک تک موارد را بررسی کنید. دو شماره اول مردان ایکس 97 هم اکنون موجود است. شماره سوم در 22 می و چهارمین و آخرین شماره در 26 ژوئن منتشر خواهد شد. می توانید نسخه های فیزیکی هر شماره را در فروشگاه کتاب های کمیک محلی خود خریداری کنید. جلد شومیز تجاری روی کاغذ زیباتر با صحافی بادوام تر چاپ می شود.

بخوانید  پخش اولین تریلر گیم پلی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

از طرف دیگر، می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی را برای خواندن در تبلت، تلفن هوشمند یا رایانه خود از طریق آمازون دریافت کنید. نسخه اول 5 دلار قیمت دارد، در حالی که سه نسخه دیگر هر کدام 4 دلار قیمت دارند.

مشترکین Comixology Unlimited می توانند 15٪ در هر شماره صرفه جویی کنند. اگر با Comixology آشنا نیستید، این یک سرویس اشتراک متعلق به آمازون است که دسترسی به بیش از 45000 کمیک و مانگا را فقط با 6 دلار در ماه فراهم می کند. مشترکین جدید Comixology می توانند از 30 روز آزمایشی رایگان این سرویس بهره مند شوند.

سریال طنز مردان ایکس 97

بسیاری از کتاب های جالب دیگر وجود دارد که طرفداران مردان ایکس 97 باید آن ها را بررسی کنند. X-Men: The Art and Making of the Animated Series با قیمت 38 دلار (50 دلار) در آمازون در دسترس است. این کتاب زیبا داستان ساخت سریال اصلی انیمیشن X-Men (1992-1997) را از دیدگاه اریک و جولیا لوالد مجریان سریال می پردازد. همچنین چندین نسخه omnibus از مجموعه‌های کمیک قبلی با الهام از مجموعه انیمیشن منتشر شده در سال گذشته وجود دارد:

مجموعه کتاب های کمیک X-Men: The Animated Series

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر