پخش اولین تریلر گیم پلی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

استودیو Frogwares ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را از ابتدا روی آنریل انجین توسعه داده است که در نتیجه‌ی آن می‌توانیم شاهد محتوا، کیفیت بصری و انیمیشن‌های بسیار مدرن نسبت به نسخه اصلی باشیم. سازندگان قصد دارند خط داستانی بازی را گسترش دهند و مأموریت‌های جانبی جدیدی را به آن اضافه کنند. حتی سیستم جنون احتمالا در بازی نقش پررنگی دارد و باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتر از آن باشیم.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.



منبع

استودیو Frogwares تاکنون تریلرهای سینمایی متعددی از ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را به نمایش گذاشته است. حال تیم سازنده با انتشار یک تریلر جدید از گیم‌پلی رسمی بازی رونمایی کرد تا بازیکنان اولین نگاه خود به بخشی از روند تجربه‌ی این ویدیوگیم را داشته باشند. استودیو Frogwares سعی داشته است در زمینه‌ی جلوه‌های بصری، فضای ترسناک‌ و تاریک متناسب با اسطوره‌های Cthulhu را مشابه با نسخه‌ی اصلی در نسخه‌ی ریمیک پیاده‌سازی کند.

ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened قرار است در فوریه ۲۰۲۳ (بهمن یا اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

داستان ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened در سال ۱۸۸۴ میلادی اتفاق می‌افتد. شرلوک هلمز در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن‌ افراد مختلف است که درنهایت به سرنخ‌هایی مربوط‌به یک فرقه‌ی خطرناک و پرستش‌کننده‌ی Cthulhu می‌رسد. همچنین این ریمیک به داستان تکامل دوستی شرلوک با جان واتسون خواهد پرداخت و در آن داستان تبدیل شدن واتسون از یک هم‌اتاقی به همکار شرلوک در زمینه‌ی تحلیل جرم و جنایت‌ها روایت خواهد شد.

بخوانید  هفت مسئله حل نشده ریاضی که ظاهری ساده دارند

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو Frogwares اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را پخش کرد.