اعلام رسمی تاریخ عرضه بازی Atomic Heart در تریلر جدید

به‌تازگی استودیو Mundfish با پخش یک تریلر، زمان عرضه بازی Atomic Heart را اعلام کرد.

همان‌طور که در گزارش‌های اخیر فاش شده بود، استودیو Mundfish رسما اعلام کرد بازی Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز نخست عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس مشترک‌ها قرار می‌گیرد.

از زمان معرفی بازی شوتر اول شخص Atomic Heart توسط استودیو Mundfish، این اثر همواره در مرکز توجه برخی بازیکنان قرار داشته است. حالا می‌دانیم که فاصله‌ی زمانی کمی تا انتشار این اثر داریم. پیش از این شرکت فوکوس اینترتینمنت به‌عنوان ناشر بازی تایید کرده بود بازی Atomic Heart تا قبل از پایان ماه مارس سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. حال تیم سازنده تریلر جدیدی از این بازی را پخش کرده که در آن تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی را می‌بینیم.

Atomic Heart بازیکنان را با دوربین اول شخص به دنیایی می‌برد که زمانی یک آرمان‌شهر بوده است و درنهایت ربات‌ها تصمیم می‌گیرند کنترل زندگی انسان‌ها را به‌دست گیرند. در تریلر منتشرشده از این بازی شاهد مبارزات اکشن و هیجان‌انگیز شخصیت اصلی با ربات‌ها و انسان‌های جهش‌یافته و نیمه ربات هستیم که صحنه‌های چشم‌نوازی را خلق می‌کند. در اوایل سال جاری میلادی استودیو Mundfish تایید کرد که تمام کردن بازی Atomic Heart به حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار جدید بازی اتمیک هارت را با تیم یک گیمر به اشتراک گذارید.

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor's Latest Gameplay امروز منتشر شد



منبع

دانلود ویدیو از آپارات