تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor’s Latest Gameplay امروز منتشر شد

سرانجام پس از تاخیری کوتاه، بازی Star Wars Jedi: Survivor of Respawn Entertainment در تاریخ 8 می (28 آوریل) برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار گرفت. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. در حالی که Star Wars Celebration Europe 2023 ادامه دارد، الکترونیک آرتز تایید کرده است که آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 9 آوریل منتشر خواهد شد.

آخرین تریلر Star Wars Jedi: Survivor بر روی داستان متمرکز بود و Kal Castis را در حال فرار و نبرد با امپراتوری نشان می داد. این شخصیت به Cyr، Marine و Griz خواهد پیوست و با متحدان جدیدی مانند Bud Akuna همراه خواهد بود. نشانه هایی از یک پناهگاه امن وجود دارد که کال و دوستانش می توانند در آن ساکن شوند. اگرچه این صلح احتمالاً زیاد دوام نخواهد آورد. به خصوص از آنجایی که یک Bacta Tank Jedi مرموز در کمین است.

استودیو Respawn اخیراً سطح سختی جدیدی به نام Jedi Padawan در Star Wars Jedi: Survivor اعلام کرده است. ظاهرا کال کوستیس از ابتدای بازی توانایی‌های Force خود را از Star Wars Jedi: Fallen Order داشته است. بازیکنان می‌توانند از حالت دوچشمی برای ایجاد نقاط عطفی روی نقشه با BD-1 استفاده کنند تا دیگر با مشکلات ناوبری مواجه نشوند و بتوانند به راحتی مسیرها را پیدا کنند. .

Respawn Entertainment آخرین تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor را در Star Wars Celebration Europe 2023 منتشر خواهد کرد.

بخوانید  امکان انتشار Gran Turismo 7 در آینده بر روی PC