امکان انتشار Gran Turismo 7 در آینده بر روی PC

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

یامائوچی می گوید: «Gran Turismo به عنوان یک اثر بسیار بهینه شناخته شده است. پلتفرم های زیادی وجود ندارند که بتوانند این بازی را به صورت بومی با کیفیت 4k و 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند. بنابراین یکی از راه هایی که می توانیم این کار را انجام دهیم [ایده] پیاده سازی به معنای کاهش تعداد پلتفرم هایی است که می خواهیم. آسان نخواهد بود، اما به هر حال به آن فکر خواهیم کرد.

اخیراً محتوای جدیدی برای Gran Turismo 7 به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این مجموعه تاریخی مسابقات اتومبیل رانی منتشر شده است که شامل امتیازات درون بازی، بنرها و سایر محتوای انحصاری برای شرکت کنندگان و بینندگان Gran Turismo می شود. سری جهانی گردشگری

Kazunari Yamauchi کارگردان Gran Turismo 7 و مدیر استودیوی Polyphony Digital در گفتگو با سایت هواداران GTPlanet اعلام کرد که انتشار نسخه PC این بازی یکی از موضوعات و برنامه هایی است که این استودیو در نظر دارد. آینده این بازی و به طور کلی سری Gran Turismo. البته Yamauchi تایید کرد که توسعه نسخه رایانه های شخصی این بازی که در ماه مارس سال جاری برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است، کار ساده ای نخواهد بود.

Kazunari Yamauchi، خالق Gran Turismo 7 و مدیر استودیوی Polyphony Digital، از احتمال پورت PC این بازی محبوب مسابقه ای خبر داده است.

از سال گذشته شاهد انتشار نسخه رایانه شخصی برخی از مهم ترین بازی های برند پلی استیشن مانند Uncharted: The Legacy of Thieves Collection، Spider-Man و Sackboy از استودیوی Insomniac بودیم و اکنون به نظر می رسد که می توانیم انتظار بازی را داشته باشیم. پورت PC Gran Turismo 7 در آینده برای رایانه ها عرضه می شود.

بخوانید  اعلام رونمایی از دومین بسته الحاقی Forza Horizon 5
طبق یکی از اسناد مالی منتشر شده توسط سونی در سال 2020، این شرکت پس از انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Horizon Zero Down توسط استودیو گوریلا گیمز، اعلام کرد که قصد دارد بسیاری از مجموعه های انحصاری پلی استیشن را منتشر کند. سال گذشته، جیم رایان، رئیس شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، عرضه بازی های زیادی را که قبلاً به صورت انحصاری برای این پلتفرم بر روی رایانه شخصی بوده است، تایید کرد و گفت که با توجه به مشکلاتی مانند گسترش مخاطبان پلی استیشن و آسان تر شدن فرآیند انتقال بازی ها به رایانه های شخصی، وجود دارد. امکانات موجود، تصمیم به انتشار نسخه رایانه شخصی را بسیار آسان تر از قبل کرد تا بازی های توسعه یافته توسط پلی استیشن یونیورسال استودیو را آسان تر کند.