اعلام رونمایی از دومین بسته الحاقی Forza Horizon 5

Playground Games تایید کرده است که دومین بسته الحاقی بازی مسابقه ای جهان باز Forza Horizon 5 را اواخر این هفته منتشر خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا بسته الحاقی آینده بازیکنان را به مکان واقعی جدیدی می برد یا مانند بسته الحاقی Hot Wheels عمل می کند. خوشبختانه، بازیکنان برای کشف این موضوع نیازی به صبر طولانی ندارند. البته، علاقه مندان به آثار مسابقه ای مایکروسافت می توانند انتظار داشته باشند که بازی Forza Motorsport در زمانی نامعلوم امسال برای Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر شود.

بازی Forza Horizon 5 در حال حاضر بر روی Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S و پلتفرم‌های PC قابل تجربه است.

سال گذشته، بازیکنان Forza Horizon 5 با یک بسته الحاقی حماسی Hot Wheels پذیرفته شدند که یک موفقیت تجاری بود و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که استودیوی Playground Games آماده است تا در مورد آینده این بازی مسابقه ای صحبت کند.

در گذشته، Playground Games تایید کرده بود که جزئیات جدیدی را در مورد بسته الحاقی بعدی Forza Horizon 5 در اوایل سال 2023 به طرفداران ارائه می دهد و اکنون دقیقا می دانیم که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. استودیو Playground Games اعلام کرده است که دومین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 را طی یک استریم زنده که ساعت 20:30 روز پنجشنبه 13 اسفند 1301 به وقت ایران برگزار می شود، به نمایش می گذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رکورد 103 میلیون پخش زنده برای The Game Awards 2022