در تریلر جدید The Invincible استایل‌های آینده‌نگرانه یکپارچهسازی با سیستمعامل را معرفی می‌کنیم

اگرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی اکشن علمی تخیلی The Invincible مشخص نیست، اما Starward Industries تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که خطرات سیاره Regis III را برای کاوشگران نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

در این بازی بازیکنان یک دانشمند فضانورد به نام یسنا را کنترل می کنند که باید دوستان گمشده خود را در سیاره ناشناخته Regis III در طی یک ماموریت نجات پیدا کند. برای علاقه مندان به آثار علمی تخیلی کلاسیک، طراحی های هنری بازی که تا حدودی از سبک رترو-آینده نگری الهام گرفته شده است، یکی از جذاب ترین ویژگی های این بازی است.در ماه های اخیر بسیاری از طرفداران منتظر جزئیات بیشتر این بازی بوده اند. در مورد این بازی منتشر خواهد شد.

Starward Industries تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار The Invincible منتشر کرده است که صحنه های بیشتری از داستان بازی را نشان می دهد.

بازی فضایی Invincible در تاریخ نامعلومی از سال 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی به صورت همزمان در استیم، اپیک گیمز استور و GOG عرضه خواهد شد.

توسعه دهندگان بازی همچنین به تازگی تایید کرده اند که نسخه ی نمایشی قابل بازی جدیدی از بازی برای تجربه بازی خصوصی در رویداد Game Makers Conference که ماه آینده آغاز می شود در اختیار خبرنگاران و توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اطلاعاتی که قبلا توسط سازندگان بازی منتشر شده بود، می دانیم که این بازی اقتباسی رایگان از رمان لهستانی به همین نام نوشته شده توسط استانیسلاو لم، نویسنده معروف این سبک نوشته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را که به‌عنوان Not Everything Everywhere Is For Us منتشر شده است تماشا کنید.

بخوانید  تاریخ انتشار انیمیشن Resident Evil: Death Island مشخص شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.