بهترین تخفیف‌های بازی سایبری دوشنبه در حال حاضر موجود است

با این حال، برخی از محبوب‌ترین معاملات بازی که در جمعه سیاه فروخته شده‌اند، اکنون در انبار هستند، بنابراین شما فرصتی دارید تا معاملاتی را که ممکن است دفعه اول از دست داده‌اید، انتخاب کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر هنوز به دنبال خرید در تعطیلات هستید، خوش شانس هستید. تعداد زیادی تخفیف بازی Cyber ​​​​Monday برای Nintendo Switch، Xbox Series X | S و PS5. از تخفیف‌های عمیق در برخی از داغ‌ترین بازی‌های سال گرفته تا تخفیف‌های عالی برای لوازم جانبی بازی محبوب گرفته تا معاملات کنسول‌های متعدد، واقعاً هیچ کمبودی در محصولات بازی‌های ویدیویی با بهترین قیمت‌های سال وجود ندارد. ما بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday موجود در حال حاضر را جمع آوری کرده ایم.

علاوه بر معاملات سوییچ، PS5 و ایکس‌باکس، مجموعه‌ای از معاملات بازی‌های رایانه شخصی، از جمله کیبورد و موس بازی ارزان قیمت را نیز در نظر گرفته‌ایم. ما کاتالوگ‌های خرده‌فروشی را بررسی کردیم و پیوندها را در صورت لزوم به‌روزرسانی کردیم. از زمان نگارش این مقاله، تمام 100 معامله در این جمع بندی در انبار موجود است و در حال حاضر برای خرید در دسترس است.

بخوانید  ویدیوی بازی Project CARS 4 لو رفت

جای تعجب نیست که بسیاری از بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday متعلق به جمعه سیاه هستند. این امر هر سال رایج تر می شود زیرا خط بین دو رویداد اصلی فروش همچنان محو می شود. بنابراین، احتمالاً چیزهای آشنا را در لیست بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday ما خواهید دید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر