ویدیوی بازی Project CARS 4 لو رفت


ویدیویی از بازی مسابقه ای Slightly Mad’s Project CARS 4 که توسط الکترونیک آرتز کنسل شده بود به بیرون درز کرده است.

استودیوی Slightly Mad توانست با سری Project CARS بازی های مسابقه ای خوبی ارائه دهد و مدتی روی نسخه چهارم این سری کار کرد. اما نوامبر گذشته، Electronic Arts، مالک Codemasters، که شرکت مادر استودیو است، اعلام کرد که کار روی آینده سری Project Cars متوقف خواهد شد. طبیعتا نسخه چهارم نیز به همین ترتیب گم شد.

از آنجایی که آینده برای این فرنچایز تاریک به نظر می رسد، حداقل یک ویدیوی جدید از مراحل اولیه توسعه Project CARS 4 فاش شده است که ویژگی های بازی را نشان می دهد. این ویدیو توسط کانال YouTube Game Over Tapes منتشر شده است و برخی از مفاهیم اولیه بازی مانند رابط کاربری سه بعدی را به نمایش می گذارد. کریستین مک موران او قبل از لغو توسعه Project CARS 4 روی طراحی رابط کاربری بازی کار می کرد که می توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

دانلود فیلم آپارات

پس از اعلام کنار گذاشتن این سریال در سال گذشته، الکترونیک آرتز یا استودیو Slightly Mad هنوز در مورد پروژه های آینده این استودیو صحبتی نکرده اند. پس از این اعلامیه ایان بلبنیانگذار سابق استودیو گفت که به دنبال استخدام سازندگان سریال برای Mildly Annoyed Games، استودیوی جدید خود و بازی مسابقه ای است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Diablo 4 به زودی به بازیکنان اجازه می دهد تا قوی ترین آیتم های Uber منحصر به فرد خود را ایجاد کنند