ویدیوی جدید گیم پلی Forza Motorsport فاش شد

یکی از کاربران توییتر به نام Forzaclick ویدیوی جدیدی از گیم پلی Forza Motorsport به اشتراک گذاشته است.

Forza Motorsport یک راه‌اندازی مجدد از این سری خواهد بود که فقط برای سخت‌افزار نسل فعلی توسعه یافته است. Tran 10 در بخش سوالات متداول این بازی گفت: “Forza Motorsport از تمام توان و قدرت کنسول های ایکس باکس استفاده می کند و زیباترین و پیشرفته ترین بازی ما خواهد بود.” 60 و در Xbox Series S با وضوح 1080p و نرخ فریم 60.

دانلود فیلم آپارات

کریس ایسکیمدیر Forza Motorsport قبلاً اعلام کرده بود که قابلیت پخش مجدد در طول بازی فعال خواهد بود و به حالت عکس یا پخش مجدد محدود نخواهد شد. Forza Motorsport در 18 اکتبر 1402 (10 اکتبر 2023) بر روی Xbox Series X Xbox Series S و PC عرضه خواهد شد. این بازی در همان روز عرضه برای کاربران Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر می شویم که ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Forza Motorsport از Turn 10 به بیرون درز کرده است. این ویدیو که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Forzaclick به اشتراک گذاشته شده است، حدود 30 ثانیه از گیم پلی بازی را نشان می دهد. این ویدیو مروری بر عناصر مختلف Forza Motorsport در مسیر مسابقه و آنچه بازیکنان می توانند از این بازی شبیه سازی رانندگی انتظار داشته باشند، ارائه می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ساخت فیلم اکشن بر اساس بازی سیفو با همکاری نویسنده فیلم های جان ویک