ساخت فیلم اکشن بر اساس بازی سیفو با همکاری نویسنده فیلم های جان ویک

استودیو SlowClap با همکاری Story Kitchen اقتباس سینمایی سیفو را تولید می کند که دریک کولستاد وظیفه نگارش فیلمنامه آن را بر عهده دارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که فیلمی لایو اکشن از بازی مهیج رزمی سیفو از استودیو اسلوکلپ در دست تولید است. به گزارش رسانه ددلاین، فیلمنامه این فیلم اقتباسی از دریک کولستادنویسنده فیلم های جان ویک (جان ویک) وارد عرصه نویسندگی می شود.

برای تولید Sipho، ScooClap با Story Kitchen همکاری می کند، که دریک کولستاد را مأمور ساخت اقتباس دیگری از بازی کرد. نویسنده فیلم های جان ویک بر روی اقتباس سینمایی Streets Of Rage کار می کند و همچنین در حال نوشتن فیلمنامه سری Splinter Cell یوبی سافت است.

Sifu اخیراً به‌روزرسانی پاییز خود را میزبانی کرده است. این به روز رسانی قابلیت Replay Editor را به بازی اضافه می کند که به بازیکنان اجازه می دهد تا به طور دقیق بازپخش های گیم پلی را ویرایش کنند و یک فیلم کوتاه از بهترین مبارزات بسازند. یک آپدیت زمستانی نیز برای بازی Sifu در نظر گرفته شده است. با این حال، مشخص نیست چه زمانی منتشر خواهد شد. البته اکنون می دانیم که Arena Mode در آپدیت زمستانی به بازی اضافه خواهد شد.

سیفو داستان انتقام کلاسیکی را تعریف می کند، اما بزرگترین جذابیت آن مبارزات کونگ فوی بی نظیرش است. به خصوص که می توانید از عناصر محیطی در حین نبردها استفاده کنید و از آنها برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم بازی سیستم پیری است که شخصیت اصلی هر بار که می میرد پیر می شود. با افزایش سن، حملات شما قوی‌تر می‌شوند، اما در مقابل، نوار سلامتی شما کاهش می‌یابد.

بخوانید  پوسته های Overwatch 2 Cowboy Bebop نوید یک نسخه وفادار از انیمه را می دهند