کری کاندون از فیلم Star Wars: Skeleton Crew بازیگران جوان سریال را می ستاید

Star Wars: The Sidekick ممکن است به سرعت عرضه شود، اما این تنها نمایش لایو اکشن از این فرنچایز نیست که امسال عرضه می شود. جنگ ستارگان: خدمه اسکلت نیز قرار است در سال 2024 اکران شود، کری کاندون و جود لا در داستانی در دوران ماندالوریان ظاهر می شوند که بر چهار شخصیت جوان تمرکز دارد که خود را در فضا گم کرده اند و نمی توانند به خانه خود بازگردند. در طی یک مصاحبه جدید با ورایتی، کاندون از بازیگران جوان خود در سریال و همچنین تیم خلاق در پشت صحنه تمجید کرد.

کاندون گفت: «خیلی عالی است. “من حتی بچه ندارم، اما برای دیدن آن هزینه می‌کردم. دوستش داشتم. دوست داشتم بخشی از آن باشم. چیزی بسیار معصومانه و بازیگوش و دوست‌داشتنی بود. مردم می‌گویند با بچه‌ها یا حیوانات کار نمی‌کنم، اما من در مورد آن نمی دانم و همچنین، وقتی بچه ها بازیگران خوبی هستند، خیلی خوب هستند، بنابراین تماشای برخی از صحنه های بچه ها، شگفت انگیز بود و من قبلاً با او کار کرده ام.”

کاندون افزود: “این واقعاً ماجراجویی است و آنها برای هر قسمت کارگردانان عالی دارند.” “دنیلز، بروس دالاس هاوارد، لی آیزاک چونگ، دیوید لووری. این گروه بسیار باورنکردنی بود. و البته جان واتس که همه اینها را خلق کرد.”

از بازیگران اعلام شده Skeleton Crew می توان به رایان کیرا آرمسترانگ، رابرت تیموتی اسمیت، راوی کابوت-کانیرز، کیریانا کراتر، توند آدبیمپ و جلیل وایت اشاره کرد. دیزنی پلاس فیلم Star Wars: Skeleton Crew را اواخر امسال نمایش می دهد.

منبع

بخوانید  Noibat در Pokemon Go فوریه 2023 در روز اجتماع فرو می رود
تحریریه مجله بازی یک گیمر