هدفون های Beats Studio Pro در این آخر هفته تخفیف های زیادی دریافت می کنند

Beats Studio Pro چشمگیرترین هدفون در سری Beats است که ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را ارائه می دهد. آنها همچنین گران ترین آنها هستند، با برچسب قیمت 350 دلار، که آنها را به یک کالای لوکس برای اکثر خریداران تبدیل می کند. با این حال، اگر هدفون های ممتاز در لیست علاقه مندی های شما هستند، خوشحال خواهید شد که بدانید در حال حاضر ۱۰۰ دلار تخفیف دارند.

Beats Studio Pro تا 40 ساعت عمر باتری را در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت حذف نویز فعال چشمگیر را دارد و با درایورهای آکوستیک سفارشی Bose قدرت می گیرد تا باس غنی و تماس های تلفنی واضح را از طریق میکروفون داخلی ارائه دهد. آنها به صورت بی سیم روی دستگاه های اپل و اندروید (و سایر دستگاه های مجهز به بلوتوث) کار می کنند و شامل جک 3.5 میلی متری و سیم قابل جدا شدن هستند و سه پروفایل صدا برای انواع رسانه های مختلف ارائه می دهند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، این هدفون با کیف حمل مخصوص به خود عرضه می‌شود و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در کوله پشتی یا چمدان قرار دهید بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد شود.

بخوانید  راه‌اندازی حالت‌های جدید برای تتریس افکت: در به‌روزرسانی رایگان آینده متصل شد

اگر برای افزایش بودجه خود مشکلی ندارید، Bose QuietComfort Ultra این آخر هفته نیز به فروش می رسند. به طور معمول 429 دلار ذکر شده است، امروز بهترین قیمت خود را در 379 دلار مطابقت می دهند. عمر باتری آنچنانی نخواهید داشت (حداکثر در 24 ساعت)، اما آنها فناوری صوتی فضایی پیشرفته برای صدای جهت دار، حالت های متعدد حذف نویز و بالشتک های گوش فوق العاده نرم را برای راحتی بیشتر به شما می دهند. این پیشنهاد در آمازون و Best Buy موجود است.

برای علاقه مندان به اپل، AirPods Max در حال حاضر در Best Buy و Amazon به 500 دلار کاهش یافته است، اگرچه ما شاهد خرید آنها با قیمت کمتر بوده ایم. مگر اینکه امروز واقعاً به آن نیاز داشته باشید، ممکن است بخواهید منتظر یک معامله بهتر باشید یا یکی از بهترین تخفیف ها را برای Beats یا Bose انتخاب کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر