مارول باس اعتراف کرد که شرکت فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی منتشر کرده است

لوئیس دیسپوزیتو، یکی از رئیس‌های استودیو مارول، اعتراف کرد که محتوای بیش از حد و خیلی سریع منتشر کرده است و قول داد که شرکت اکنون در حال تغییر سرعت است.

دیسپوزیتو در صحبت با Empire گفت: «زمان سختی بود»، قبل از اینکه اضافه کرد که فکر می‌کند ددپول و ولورین جولای می‌توانند به مارول کمک کنند تا دوباره جای خود را پیدا کند.

او گفت: “اگر در اوج می ماندیم، این بدترین اتفاقی بود که می توانست برایمان بیفتد. ضربه کوچکی خوردیم، قوی برمی گردیم.” “شاید وقتی زیاد کار می کنیم، کمی خودمان را رقیق می کنیم. دیگر این کار را نمی کنیم. ما درسمان را یاد گرفته ایم. شاید دو تا سه فیلم در سال و یک یا دو نمایش به جای اینکه چهار فیلم بسازیم و چهار نمایش

این همان محدوده ای است که باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، در هنگام بحث در مورد خروجی آینده مارول به آن اشاره کرد.

از کوین فایگی مارول نیز در این مقاله نقل شده است، و او خاطرنشان کرد که احساس می‌کند “از اینکه آدم ضعیفی است بسیار راحت‌تر است.” اکثر افراد موافق هستند که استودیو مارول، به عنوان یک شرکت فیلمسازی، با توجه به اندازه و مقیاس فعالیت‌هایش، از یک شرکت ضعیف بسیار دور است، اما فایگی گفت که مبارزات مارول در سال 2023 می‌تواند به این شرکت اجازه دهد تا در سال 2024 موفق شود و “فراتر از انتظارات” باشد.

او گفت: «شما باید زیر یک صخره زندگی می‌کردید تا بدانید که آخرین فیلم‌های مارول نتوانسته‌اند مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر جهان را به آتش بکشند.

بخوانید  گزارش جالب کاربران Filmomdarse چند آمار جالب از متنوع ترین گزارش سال

قبل از آن، ایگر مخالف این ایده بود که به‌اصطلاح خستگی ابرقهرمانی اخیراً باعث شکست فیلم‌های مارول در باکس آفیس شده است. در عوض، ایگر اعتراف کرد که آخرین فیلم‌های مارول به اندازه کافی خوب نبودند تا مردم را متقاعد کنند که آنها را ببینند.

فیلم Deadpool و Wolverine در 26 جولای اکران می شود. این فیلم توسط Shawn Levy کارگردانی شده است و دارای لیست بلندبالایی از فیلم‌های کوتاه است که احتمالاً تیلور سوئیفت در نقش Dazzler را شامل می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر