راه‌اندازی حالت‌های جدید برای تتریس افکت: در به‌روزرسانی رایگان آینده متصل شد

بازی Tetris Effect: Connected میزبان به‌روزرسانی جدیدی برای اضافه کردن 4 حالت جدید علاوه بر راه‌یابی به پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن VR2 خواهد بود.

با به‌روزرسانی جدید، بازیکنان می‌توانند چهار حالت را تجربه کنند: حمله امتیاز کلاسیک، ماراتون منطقه، حالت پاکسازی و حالت مستر در همه پلتفرم‌ها. در این بین Enhance Games تریلر جدیدی از Tetris Effect منتشر کرده است که در 10 دقیقه حالت های جدید بازی را توضیح می دهد.

Tetris Effect: Connected به‌عنوان نسخه توسعه‌یافته Tetris Effect در نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی در ابتدا برای Xbox Series X Xbox Series S و Xbox One منتشر شد و در نهایت به Nintendo Switch، پلتفرم‌های PC، PlayStation 4 و Aculus Quest رفت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Monsters Studios، Resonir و Stage Games در تاریخ 3 مارس (22 فوریه) در تمامی پلتفرم‌ها به‌روزرسانی رایگان جدیدی را برای Tetris Effect: Connected برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن VR2 منتشر خواهند کرد. . این آپدیت 4 حالت جدید را به بازی می آورد.

حالت Classic Score Attack در واقع یک نسخه تک نفره از حالت Score Attack است که به بازیکنان اجازه می دهد بین سرعت NTSC و PAL سوئیچ کنند. حالت Zone Marathon نسخه دیگری از حالت Marathon با مکانیک Zone است. اکنون می توانید حالت های بی پایان Master و Purify را تجربه کنید.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  10 دلار در پیش خرید Luigi's Mansion 2 HD صرفه جویی کنید