تریلر حالت Immortal Empires برای Total War: Warhammer 3

استودیو Creative Assembly اعلام کرده است که حالت Importal Empires بازی Total War: Warhammer 3 از نسخه بتا خارج شده است.

دانلود فیلم آپارات

حالت Immortal Empires، برخلاف نسخه بتا و حالت Mortal Empires بازی Total War: Warhammer 2، برای هر کسی که یک نسخه از Total War: Warhammer 3 را داشته باشد، در دسترس است. بنابراین، بازیکنان نیازی به خرید Total War: Warhammer یا Warhammer 2 ندارند. به حالت Immortal Empire دسترسی پیدا کنید.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که حالت Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3 توسط استودیو Creative Assembly پس از گذراندن ۶ ماه در مرحله بتا، به طور رسمی برای بازیکنان در دسترس است. Creative Assembly نه تنها تریلر معرفی Immortal Empire را منتشر کرد، بلکه از تغییرات قابل توجهی در این حالت خبر داد.

با این حال، اگر بازیکنان بخواهند حالت Immortal Empires را با هر یک از گروه‌هایی که در Total War: Warhammer 3 موجود نیستند تجربه کنند، باید بسته الحاقی مناسب را خریداری کنند. برای مثال، طرفداران Greenskins باید بسته الحاقی The Warden و Paunch یا Total War: Warhammer را بسته به لجندری لرد انتخابی خود خریداری کنند تا بتوانند در حالت Immortal Empire به آن گروه دسترسی داشته باشند.

اگرچه این تغییرات بسیار ساده به نظر می رسند، اما انتخاب های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. این واقعیت که طرفداران برای تجربه حالت Total War: Warhammer 3 نیازی به خرید دو بازی اضافی ندارند، موانع دسترسی را کاهش می دهد و بازیکنان بیشتری می توانند بروند. بازی استراتژی نوبتی همزمان Total War: Warhammer 3 در حال حاضر بر روی پلتفرم PC در دسترس است.

بخوانید  Baldur's Gate 3 - How To Romance Lae'zel