واکنش منتقدان به PlayStation VR2


PlayStation VR2 به زودی عرضه می شود و بررسی های هدست واقعیت مجازی جدید سونی حکایت از محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه دارد.

در سال 2016، سونی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR را روانه بازار کرد، اما برخی می گویند که بازخورد خوبی که باید داشته باشد را دریافت نکرده است. علاوه بر این، در ادامه، نبود بازی های مناسب و مناسب دلیلی شد که هدست واقعیت مجازی سونی نتوانست خودی نشان دهد. بنابراین سونی تصمیم گرفت نسخه بهتری از این هدست را توسعه دهد.

در زمان معرفی PlayStation VR2 اعلام شد که با محصولی با کیفیت بالاتر طرف هستیم و از نظر بازی نیز پشتیبانی بهتری ارائه خواهند کرد. نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village و همچنین بازی Horizon: Call of the Mountain از جمله بازی هایی هستند که از روز عرضه پلی استیشن VR2 در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. هدست واقعیت مجازی جدید سونی در تاریخ 2 مارس عرضه می شود و این محصول مورد بررسی منتقدان قرار گرفته است. امتیازات و امتیازات PlayStation VR2 خبر از یک محصول خوب و با کیفیت می دهد.

در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان یک گیمر را بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پلی استیشن VR2

  • سازنده: سونی
  • ویرایشگر: سونی
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه
  • تعدادی بازی در روز راه اندازی: Resident Evil Village، Horizon Call of the Mountain، No Man’s Sky، After the Fall و Rez Infinite

کنترلرهای Sense PS VR2

تلگراف: 100 از 100

مهندسان سونی به طور طبیعی دریافتند که واقعیت مجازی به خوبی اجرا شده یک کار جادویی است و در این زمینه اشتباه نکردند. PS VR2 قطعا واقعیت مجازی را به خوبی پیاده سازی کرده است. دستگاه اشتباه در زمان نامناسب با قیمت اشتباه؟ احتمال دارد. اما، اگر بتوانید PSVR2 را بخرید، گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

رادار بازی: 90 از 100

پلی استیشن VR2 بهترین پلتفرم بازی واقعیت مجازی محسوب می شود و پتانسیل زیادی دارد. اگرچه قیمت آن برای لوازم جانبی کنسول گران در نظر گرفته می شود. با این حال، با ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند، چیزهایی که حتی بهترین هدست‌های واقعیت مجازی نیز برای ارائه آن‌ها تلاش می‌کنند، قیمت بالای آن قابل توجیه است. کنترلرها خود را در همه جا ثابت می کنند، ردیابی فضایی هدست بسیار عالی است و توانایی نمایش محتوای غیر مجازی روی صفحه نمایش زیبای آن از جمله نقاط قوت پلی استیشن VR2 است. شاید هدبند هدست از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، اما اگر احتمال دارد سونی سال ها از این هدست پشتیبانی کند، توصیه می شود به سادگی این محصول را خریداری کنید. من موافقم که اگر پلی استیشن VR2 را به عنوان مکملی برای استفاده روزانه خود از پلی استیشن 5 در نظر بگیرید، ارزشش را دارد. اما من نیز موافقم که به عنوان یک هدست VR، قیمت آن نسبت به پول بسیار عالی است. اگر می توانید آن را بپردازید و به اندازه کافی مشتاق هستید که بازی های واقعیت مجازی را تجربه کنید، پلی استیشن VR2 یک تجربه عالی ارائه می دهد.

IGN: 90 از 100

PlayStation VR2 ممکن است گران به نظر برسد. محصولی که باید 150 دلار بیشتر از پلی استیشن 5 دیجیتال خرج کنید. با این حال، از نظر سهولت استفاده، کیفیت بصری و تعامل همه جانبه، این یک جهش قطعی نسبت به PSVR است و دارندگان پلی استیشن که همچنین عاشق واقعیت مجازی هستند، باید در اسرع وقت از آن استفاده کنند. آنچه ناامید کننده است این است که مانند هر پلتفرم جدید، محدوده محدود در روز راه اندازی، نبود تجربه بازی PSVR اصلی را به یک مشکل بزرگ تبدیل کرده است. این در آینده بهبود خواهد یافت زیرا سونی و سایر توسعه دهندگان بازی های جدیدی را برای استفاده از ویژگی های خاص PSVR2 منتشر می کنند.

گجت ها: 84 از 100

در حالی که من از تجربه PS VR2 لذت بردم، بسیاری از این بازی ها حس نوستالژیک دارند. من هر فرصتی پیدا کنم Rez Infinite را بازی خواهم کرد. بازی روی هدست جدید بسیار بهتر است، اما ساختار و اصل Rez Infinite همان چیزی است که در سال 2016 برای پلی استیشن 4 منتشر شد (این نسخه بازسازی نسخه 2001 نیز بود). این واقعیت بسیاری از بازی هایی است که به پلی استیشن VR2 می آیند. اگر مالک پلی‌استیشن 5 هستید و واقعاً می‌خواهید بدانید که طرفداران واقعیت مجازی در چند سال گذشته چه تجربیاتی در رایانه شخصی داشته‌اند، پلی‌استیشن VR2 بهترین انتخاب برای شماست. سایر کاربران باید منتظر کاهش قیمت پلی استیشن VR2 و عرضه بازی های بیشتری باشند.

امتیاز: 70 از 100

نکته اینجاست: هیچ یک از بازی هایی که ذکر کردم جدید یا انحصاری سونی نیستند (در واقع، برخی از آنها بازی های PSVR بودند که با قیمت 5 تا 10 دلار به VR2 ارتقا یافتند). با این حال، ما فکر می کنیم PlayStation VR2 احتمالاً بهترین دستگاه برای تجربه آنها است. این به معنای استفاده از محرک های تطبیق و Face Rumble (مخصوصاً آن ویژگی) یا حتی ویژگی ردیابی چشم است که به ندرت در بازی های شخص ثالث دیده ایم. این به این دلیل است که PSVR2 تنظیم و استفاده در میان سایر هدست های واقعیت مجازی آسان است. راحت ترین و ساده ترین هدست کنسولی که پیدا خواهید کرد. بله، قیمت این هدست بیشتر از پلی استیشن 5 است و پلی استیشن 5 از یک کامپیوتر میان رده قدرتمندتر است. با هم (هدست و کنسول)، راه مقرون به صرفه‌ای برای دستیابی به تجربه گرافیکی بهتر از Quest 2 ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که پیشرفت‌های گرافیکی عمده سونی و تولیدکنندگان را مجبور می‌کند در این مسیر حرکت کنند.

بخوانید  بازی Amnesia: The Bunker Horror یک هفته به تعویق افتاد