فیلمبرداری Tron 3 با بازی جرد لتو با انتشار چند عکس به پایان رسید

کارگردان فیلم آرس را می بینید وی با انتشار تصاویری از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ کارگردان ترون 3 با انتشار عکس هایی از پشت صحنه اعلام کرد که این فیلم پس از گذراندن 6 هفته اکنون به مراحل پایانی فیلمبرداری رسیده است. یواخیم در حال دویدن است کارگردان فیلم آرس را می بینید وی در پیام خود از تمامی گروه سازنده تشکر کرده و معتقد است که به لطف تیم پرتلاش این فیلم از مرزهای فیلمسازی فراتر رفته اند. اگرچه قرار نیست این فیلم تا سال 2025 اکران شود، رانینگ گفت که مشتاقانه منتظر دیدن آن در سینماها است. در ادامه تصاویری از پشت صحنه ترون 3 را مشاهده می کنید جرد لتو در یکی از آنها نیز وجود دارد:

جرد لتو همانطور که آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، ایوان پیترز در نقش شر و منفی، گرتا لی، کامرون مانیهان، جودی ترنر اسمیت، جیلیان اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن مینهاج آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron: Ares نقش آفرینی می کنند. فیلم Tron 3 را یوآخیم رانینگ، کارگردان فیلم‌های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil کارگردانی خواهد کرد.

استیون لیسبرگر کارگردان اولین فیلم ترون به طور کامل در این قسمت حضور ندارد، اما او راهنمایی ها و توصیه های خود را به تیم سازنده ارائه می دهد. همچنین جسی ویجتو او مسئول نوشتن پیش نویس نهایی فیلمنامه Tron: Ares بود. داستان Tron 3 قرار است بر روی Ares با بازی Jared Leto تمرکز کند، یک برنامه کامپیوتری که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتال تا دنیای انسان دنبال خواهیم کرد.

بخوانید  اشاره هیدئو کوجیما به دنباله پلیس‌نات‌ها که هرگز ساخته نشد

فیلم Tron: Ares برای اکران در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 اکتبر 1404) برنامه ریزی شده است. اولین فیلم Tron در سال 1982 اکران شد و پس از آن Tron: Legacy در سال 2010 ساخته شد. این فیلم بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر